Jaha så var man med Yamaha igen
Köpte en R1-06.
La 31mil på den i tisdags, och bara längtar på att få börja gasa lite
Kommande husköp blev framflyttat.
Så då blev det lite åka den här säsongen med.
Tänkte bara höra efter om nån har en R6:a 99-02 till salu.
Oreggad eller krashad med eller utan kåpor eller motor.
Eller kanske en med trasig motor.
Som ni förstår så kan jag nog inte hålla mig ifrån banan heller
Behöver ej nån fin dyr sak med alla orginaldelar.(skall bara köras på bana)
Har kvar krashkåpor och en komplett motor från tidigare hoj så om ni har något som står och samlar damm så pm:a gärna.
Kan tänka mig att slänga fram pengar samma dag om det är rätt objekt till rätt pris
Frågan kommer av den anledningen att jag inte vill köra bana med nya skönheten, då jag kommer sälja den igen under sommar/sensommar för att köpa huset då istället.(Säljaren flyttade fram köpet pga problem med nybygge).
Och det får man väl glädjas över då jag hinner med ytterligare ett par mil innan det blir dags för stora kostnader
Lägger väl upp en bild på nya förmågan också.

Köpte en R1-06.

La 31mil på den i tisdags, och bara längtar på att få börja gasa lite

Kommande husköp blev framflyttat.
Så då blev det lite åka den här säsongen med.
Tänkte bara höra efter om nån har en R6:a 99-02 till salu.
Oreggad eller krashad med eller utan kåpor eller motor.
Eller kanske en med trasig motor.
Som ni förstår så kan jag nog inte hålla mig ifrån banan heller

Behöver ej nån fin dyr sak med alla orginaldelar.(skall bara köras på bana)
Har kvar krashkåpor och en komplett motor från tidigare hoj så om ni har något som står och samlar damm så pm:a gärna.
Kan tänka mig att slänga fram pengar samma dag om det är rätt objekt till rätt pris

Frågan kommer av den anledningen att jag inte vill köra bana med nya skönheten, då jag kommer sälja den igen under sommar/sensommar för att köpa huset då istället.(Säljaren flyttade fram köpet pga problem med nybygge).
Och det får man väl glädjas över då jag hinner med ytterligare ett par mil innan det blir dags för stora kostnader

Lägger väl upp en bild på nya förmågan också.