Kunde inte hålla mig!

skövde_pöjk

Team Piratos Racing
Gick med
21 Sep 2004
Hoj
R1 för gat bus & R6 räser för bansmiskning
Tjena...

Sålde förra gathojen till förmån för banräser.. men jag kunde fan inte hålla mig till bara bana så jag köpte mig en fin liten leksak för gatbus....

Hittills så är jag mer än nöjd.. fan vilken hoj.. går stadigt och fin och vilket klös!!! :D

så idag fixa jag tankfäste till kamera så snart blir det lite schyssta filmer(förhoppningsvis)

Bifogat

• hoj1.JPG
    hoj1.JPG
    93.4 KB · Visningar: 303
  • hoj3.JPG
    hoj3.JPG
    112.1 KB · Visningar: 207
  • hoj2.JPG
    hoj2.JPG
    98.3 KB · Visningar: 233
skövde_pöjk skrev:
2092606 Tjena...

Sålde förra gathojen till förmån för banräser.. men jag kunde fan inte hålla mig till bara bana så jag köpte mig en fin liten leksak för gatbus....

Hittills så är jag mer än nöjd.. fan vilken hoj.. går stadigt och fin och vilket klös!!! :D

så idag fixa jag tankfäste till kamera så snart blir det lite schyssta filmer(förhoppningsvis)

Grattis:)

Fin färg också :hihi

2fast4hjo skrev:
2092612 Det ser man fram emot.. vi :hej på vägarna :tummenupp.
jupp det vet du! :D

ilstallione skrev:
2092620 Såg riktigt fin ut på bilderna, grattis!

Vågar man fråga vad du gav på ett ungefär?
ja den är hyfsat fräch.. jag gav på ett ungefär 68000:- med ett års garanti :)

Mr Helmut skrev:
2092622 Grattis:)

Fin färg också :hihi
the only color there is!!! :yoparty

Mmmmmm, Devil SB2 Highpipe Coooolfiber :drool

Alla håren på kroppen reser sig när jag tänker tillbaka på min Yamaha med det systemet på.......

Ruskigt fin hoj, hann ju bara kolla på den som hastigast, men den är riktigt fin! :tummenupp

Fin,, Har den THF .... som reggnummer? I sånna fall så va en polare till mig förstaägare på den! Såg den va till salu för ett tag sedan!

MRETTA skrev:
2093293 :yoparty SNYGGAST :yoparty
yeah håller med dig!! :)

Sensonic skrev:
2093428 Fin,, Har den THF .... som reggnummer? I sånna fall så va en polare till mig förstaägare på den! Såg den va till salu för ett tag sedan!
nej har inte det regg nummret måste varit en annan :)

Da Fris skrev:
2092636 Mmmmmm, Devil SB2 Highpipe Coooolfiber :drool

Alla håren på kroppen reser sig när jag tänker tillbaka på min Yamaha med det systemet på.......
high pipet gör hela hojen tycker jag.. ser riktigt läckert ut... ljudet ska vi inte ens snacka om.. vilket sound!

kommer bli en bra sommar!!

Krattis. Fin hoj.

Men jag ska ge dig ett tips: byt bakdäck genast!! Iaf om det är ett Avon ST (46/47 heter de väl) däck ...

De är hårda och håller många mil, men greppet är inget o hänga i julgranen. Har fått baksläpp en hel del gånger på gata med detta däck. Och ett framhjulssläpp på bana. :brinnerup

Zee skrev:
2094469 Krattis. Fin hoj.

Men jag ska ge dig ett tips: byt bakdäck genast!! Iaf om det är ett Avon ST (46/47 heter de väl) däck ...

De är hårda och håller många mil, men greppet är inget o hänga i julgranen. Har fått baksläpp en hel del gånger på gata med detta däck. Och ett framhjulssläpp på bana. :brinnerup
taksi!

japp ska byta sig däck, hade detta precis detta däck på min första hoj(duc 748) va ingen större sensation..

blir väl att lägga på michelin eller bridgestone så det bettar lite bättre! men tänkte ha detta och leka slut på.. börna och leva jävel(något måste det ju duga till iaf) :hihi

Vänta lite nu... Hade inte du en MV Agusta?
Om svaret är ja på den frågan så är du kocko... Hur kan man byta allt mot inget, unikt mot mainstream, design mot massproduktion?

Oh well, världen är konstig.

TwinSucker skrev:
2094555 Vänta lite nu... Hade inte du en MV Agusta?
Om svaret är ja på den frågan så är du kocko... Hur kan man byta allt mot inget, unikt mot mainstream, design mot massproduktion?

Oh well, världen är konstig.
mv agustan fick inte plats i mina racetankar, därför sålde jag den. men sen ville jag ändå åka gata och köpte därför en hoj igen.. då blev det en R1 just för att den är vanlig och det går att få tag på delar om det skulle va så...!

säga vad man vill om italien men dom är inte speciellt snabba med det logistiska!

sen om jag är kocko eller inte låter jag vara osagt men det är jävligt kul att åka hoj!

sorry om det störde dig att jag bytt hoj! köp en MV själv så slipper det gnaga dig :pannkyss

skövde_pöjk skrev:
2094567 mv agustan fick inte plats i mina racetankar, därför sålde jag den. men sen ville jag ändå åka gata och köpte därför en hoj igen.. då blev det en R1 just för att den är vanlig och det går att få tag på delar om det skulle va så...!

säga vad man vill om italien men dom är inte speciellt snabba med det logistiska!

sen om jag är kocko eller inte låter jag vara osagt men det är jävligt kul att åka hoj!

sorry om det störde dig att jag bytt hoj! köp en MV själv så slipper det gnaga dig :pannkyss
Hahaha, oh well jag glömde visst ironismileyn :)
Klart att man ska byta hoj om man känner fört men säga vad man vill så är ju MV´n ingen dussinhoj precis. Så länge man är nöjd och har roligt så är allt frid och fröjd :tummenupp

TwinSucker skrev:
2096613 Hahaha, oh well jag glömde visst ironismileyn :)
Klart att man ska byta hoj om man känner fört men säga vad man vill så är ju MV´n ingen dussinhoj precis. Så länge man är nöjd och har roligt så är allt frid och fröjd :tummenupp
right on :D :tummenupp

Va fint du lagt ut plånka mm på hojen hehe :3freak

Bra val av leksak iaf! :tummenupp

Cloud skrev:
2097168 Va fint du lagt ut plånka mm på hojen hehe :3freak

Bra val av leksak iaf! :tummenupp
hehe blir lätt så när man ska ha med sig lite skit och man bara har en innerficka på stället..

kameran låg naturligtvis längst ner!

ape skrev:
2097178 Grattis då en kul hoj.

Men har jag inte fel nu eller hade inte du en MV Augusta 750 förut? :va, den var ju brutal.
kolla längre upp i tråden så märker du.. har redn svarat på din fårga en gång..!

men ja jag hade en Mv Agusta innan! skit tråkig hoj.. vill inte ha någon igen! :rolleyes:

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D