Kunde bara inte låta bli... Våren e här

...

Fan nu blev jag avis när jag såg filmen , det har varit bar mark i Mora nu några dagar. Men jag håller på å bygger om min hoj lite, så den är inte kör duglig än. :( (Gör om en Yamaha fzr1000 -87:a till streetfighter)

hellbit skrev:
Gött, Jag vet att den låter grymt i verkligheten men på min dator blev det lite moppevarning hehe.

Suuugen e man

Den ska ju höras via en stereo! dock så e återgivningen av bastoner inte den bästa hos den kameran som använts....

hållundan skrev:
Hojen låter trasig?! :rolleyes: Eller?! :va

Edit: Ducati :fakta

:hihi Iskall kommentar!

Ski_extreme: Ser ju nästan ut som våren har kommit till Kungsbacka ju, bara 3-4 mil kvar hit till Partille nu då. :gnissla

PacMan skrev:
:hihi Iskall kommentar!

Ski_extreme: Ser ju nästan ut som våren har kommit till Kungsbacka ju, bara 3-4 mil kvar hit till Partille nu då. :gnissla
Idag stack den från Halmstad iaf. Snö! (Iofs lite grann som inte la sig, men ändå) :gnissla

Rassel å trasig! Hmpf, det e ju torrkopplingen som låter! Dagens ungdom...

Vänta bara tills den öppna kopplingskåpan kommer på, då kan vi snacka ljud från den....

Last edited:
Aaaahhh... kärlek :kär

Kul att se, men var hittar man så där mycket barmark? Här är det vinter så det räcker - snöar nu :(

Öppen kopplingskorg plingar fint! *tinge-tinge-tinge*

Ahh måste starta min med.

måste bara tillägga att den fina musiken finns att köpa på CD´n Ducati Passions, (hos svenska ducati kubben). En skiva med ducati motor ljud/avgasljud på.. + div sånger/reklamsnuttar

Får nog hålla med grabbarna :hihi

Min första tanke var...helvete det måste ju vara tok-fel på hans ventiler.....sen såg jag att det var en Ducce.

Det var i vilket fall riktigt beronde framkallande och längtan blev inte mindre.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back