Kulturnatta 21:a Maj och UMCC är där!

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Lördagen 21:a Maj arrangeras Kulturnatta i Umeå och UMCC kommer att vara med på ett hörn på Bil & MC utställningen och visa upp hojar och prata med folk.

Mer info kommer...

Vi vill ju gärna att medlemmar kommer dit med sina hojar och visar upp sig från sin bästa sida, eller ja, kanske en sämre om en bättre saknas :D

Vet inte hur mycket plats vi kommer ha, men ska se till att åtminstone 15 hojar får plats runt vårt tält.

Jag kommer, dock inte med hoj, men jag ska hjälpa till, prata skit och dricka kaffe =)

Klart man dyker förbi dit. blir nog riktigt trevligt

Det glömde jag ju skriva i första inlägget..

Northstunt killarna Jezze och Didde kommer att stå med oss också med sina pimpade hojar :tummenupp:yoparty

Jag ska inte skrämma folk mer än nödvändigt, det räcker väl med att jag är där =)

Vi kan väl ta med den som ett projekt för folket att få skruva i. Typ:
Testa dina mekanikerkunskaper för en timme.

såg att Erik.M köpt ett tält som vi ka ha på kulturnatta om vi vil. Det såg riktigt bra ut
. står under trappen på klubben

Yes. I know that :)
Ett sån däringa snabbupppackat tält blev det.

Ska vi träffas innan och planera något, eller ska vi bara dyka upp mitt i villervallan? =)

Ja, vi har ju styrelsemöte på söndag, och sen att få folk att träffas och planera får du gärna dra ihop nått. Gick ju strålande för mig inför Första Maj...

Träff angående Kulturnatta på Torsdag kl. 19.00.

Och så är jag lite sugen på att få veta ungefär hur många som hade tänkt sig dit och ställa upp sin hoj för allmän beskådan en hel dag. Detta för att veta hur mycket plats vi ska avsätta för våra hojar.

Då ställer vi iordning allt vi ska ha med oss och snackar ihop oss om det sista.
Jag har fått detaljplanerna klara för mig av Big Papa ikväll. Det blir inte så värst världslajobbigt för oss, men lite kan vi få jobba där om vi vill :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti