Kulturnatt med förpoker & mat 9/9

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Poker, Öl, Enchiladas åt folket!


17.00 i Salabacke

Kollar intresse på ev. poker förfest innan kulturnatten börjar på stan,
träffas vid 17 o spelar ett parti holdem o eller bara komma förbi o
dricka nån öl påväg ner på stan. :)

sedan blir det Enchiladas till mat o något tilltugg till pokern förståss.

1.Zeal
2.Ullis
3.
4.
5.
6
7.
8.

/Zeal & Ullis på Kongo-vis. :) (ute i god tid innan :tomten )
 
Samkväm innan kulturnatten - det är vad som kallas kulturskymning då ?
 
Jaha, nu är det sponsra Ullis time igen : )=
Men dyker säkert förbi på lite poker!
 
ReDan skrev:
2445556 Jaha, nu är det sponsra Ullis time igen : )=
Men dyker säkert förbi på lite poker!

Ja, lite exta kontanter är ju aldrig fy skam :tummenupp

Nä, allvarligt....jag räknar så mycket siffror på dagarna/kvällarna så jag e nog för trött i skallen för att få till det nå bra. Fast bra för Er, då har ni ju en chans ;)

Ulle kommer inte med iaf, ev hakar Nursey på.....om hon inte lovat bort sej.
 
1.Zeal
2.Ullis
3.Milla
4.Redan
5.ev tellan
6.
7.
8.

/Zeal & Ullis på Kongo-vis. (ute i god tid innan)
 
zeal skrev:
2446213 1.Zeal
2.Ullis
3.Milla
4.Redan
5.ev tellan
6.
7.
8.

/Zeal & Ullis på Kongo-vis. (ute i god tid innan)

Jag bor ju i Upplands-Bro, det är väl nära nog va? :) Hakar på kexet Ullis. Jag kan inte spela poker alls, så jag tror jag håller mig till pom pom´erna och leker hejaklack! :yoparty

Ska springa ut i gäst-stugan och hämta spriten dock så jag inte glömmer den! Fan Ullis, du glömde påminna mig ju! *s*
Hoppas "Doris"-Nursey följer med!! :pannkyss
 
01. Zeal
02. Ullis
03. Milla
04. Redan
05. Blomberg
06. Daniel (Eventuellt, Beror på regeringens beslut tror jag : )
07.
08.
 
Last edited:
Blomberg skrev:
2446513 Börjar pokern 17.00 eller ?

mja, nej det gör den inte,
då jag inte för en sekund tror att alla är här ontime. :)

men när alla har kommit så drar vi igång.
/z
 
zeal skrev:
2446555 mja, nej det gör den inte,
då jag inte för en sekund tror att alla är här ontime. :)

men när alla har kommit så drar vi igång.
/z

så här ser det ut när man "shufflar" (klicka för animation)
/z
 

Bifogat

  • poker.gif
    poker.gif
    85.6 KB · Visningar: 84
Last edited:
Segraren med segergest
 

Bifogat

  • segraren.gif
    segraren.gif
    43.5 KB · Visningar: 62
Haha ni ser ut att ha det bra. Skål på er :)
 
Ja, lika bra att ta sig hem tidigt så man slipper blåmärken på armarna!

("Damerna" var som tokiga ; )

(Damerna inkluderar sivan och blommisen också ;)
 
Last edited:
då var man hemma nu :)

tack för en trevlig kväll o natt!

hejhej
/z
 
Tack för igår. Veni vidi vici, 500 spänn. Men ni fösökte ju i alla fall.
Det får vi göra om, hör av mig när jag börjar få dåligt med deniros.
 
zeal skrev:
2447765 då var man hemma nu :)
tack för en trevlig kväll o natt! hejhej /z

Det var sent/tidigt du kom hem, varit på bortamatch?

Blomberg skrev:
2447894 Tack för igår. Veni vidi vici, 500 spänn. Men ni fösökte ju i alla fall.
Det får vi göra om, hör av mig när jag börjar få dåligt med deniros.

Nästa gång så är det du som sponsrar med dineros ; )
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top