Kul!!!!

• Thread starter Thread starter granted79
  • Start date Start date

granted79

Guest
Tjena gubbar o tanter.. ;)
Undrar bara vad ni gör idag?
Själv sitter man o zippar på en öl själv medans kompisarna antingen jobbar eller är med sina flickvänner på bio :4skrika
Funderar på om man ska gå ut en sväng själv!!??
ganska trevligt faktiskt har gjort det några ggr förut eller om man ska vänta tills imon,men jag blir bara helt rastlös av o sitta hemma själv......
Så vad säger NI ska jag gå ut eller inte???
pöss på er

granted79 skrev:
Tjena gubbar o tanter.. ;)
Undrar bara vad ni gör idag?
Själv sitter man o zippar på en öl själv medans kompisarna antingen jobbar eller är med sina flickvänner på bio :4skrika
Funderar på om man ska gå ut en sväng själv!!??
ganska trevligt faktiskt har gjort det några ggr förut eller om man ska vänta tills imon,men jag blir bara helt rastlös av o sitta hemma själv......
Så vad säger NI ska jag gå ut eller inte???
pöss på er

NÅN KAN VÄL HJÄLPA MIG????????1 :argpådato

Klart du kan gå ut själv om du e partysugen... :banana

Dock föredrar jag att ha någon med mig, sist jag gick ut själv var minst sagt obehagligt. Blev sur på polarna för att de ville stanna kvar på festen så jag bestämde mig för att gå ut på egen hand. Var måttligt berusad och det hela slutade med att jag hamnade på något risigt ställe mitt i ett "turkgäng", inget illa ont turkar men vissa har en tendens att bli rätt närgågna på dansgolvet... :zpy

Kerplunk skrev:
Klart du kan gå ut själv om du e partysugen... :banana

Dock föredrar jag att ha någon med mig, sist jag gick ut själv var minst sagt obehagligt. Blev sur på polarna för att de ville stanna kvar på festen så jag bestämde mig för att gå ut på egen hand. Var måttligt berusad och det hela slutade med att jag hamnade på något risigt ställe mitt i ett "turkgäng", inget illa ont turkar men vissa har en tendens att bli rätt närgågna på dansgolvet... :zpy

ha ha ha ha..... ok men jag har faktiskt haft väldigt kul när jag gått ut själv..... men som sagt det är nåra år sen nu...... men som sagt man träffar alltid folk ute på stan.... :banana

Är man säker på att träffa nån man känner så är det ju lugnt, men jag har faktiskt bara gått ut själv en gång och det var för att jag skulle kolla på min svågers band och ingen ville hänga med...

sEiKo skrev:
Är man säker på att träffa nån man känner så är det ju lugnt, men jag har faktiskt bara gått ut själv en gång och det var för att jag skulle kolla på min svågers band och ingen ville hänga med...

ja men jag e inte säker på att man träffar nån ute men det brukar alltid bli så...... men jag har beslutsångest bara..... hatar det... :gnissla

PGH skrev:
Nä, gå in igen. Det är svinkallt ute :hihi

:rofl :rofl

Jag skulle nog inte gå ut själv, om jag inte _visste_ att några jag kände var ute.
Och som sagt.. det är sviiinkallt :tungan

granted79 skrev:
ja men jag e inte säker på att man träffar nån ute men det brukar alltid bli så...... men jag har beslutsångest bara..... hatar det... :gnissla

:rofl :rofl
Tänk på att en främling är bara en vän du ännu inte mött:)
Tänk om jag kunde resonera så också:P

Zandrah skrev:
Jag skulle nog inte gå ut själv, om jag inte _visste_ att några jag kände var ute.
snart kommer sommaren.. å askersund måste vara finaste stället på många mil...på sommaren :)

sEiKo skrev:
Tänk på att en främling är bara en vän du ännu inte mött:)
Tänk om jag kunde resonera så också:P

ja men det e faktiskt åt det hållet jag tänker.... :tummenupp

Zandrah skrev:

men då kanske man träffar nån trevlig tjej som vill prata en stund........ :tungan

jag skiter i det här nu.... jag drar UUUTTT........... ha en trevlig kväll alla hojvänner..... :pannkyss :fyllisar

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg