kul spel

Som du ser på inlägget ovan så är det 30 levlar, när det är förbi så står det "You win" och du kan gå och göra annat!

Jag tyckte spelet tog slut för snabbt... :( Men ganska kul tidsfördriv när jag väntade på att filimporter å sånt skulle köras klart.. Några minuter här och några minuter där.

Jag fastnade på lvl 23 och sen ville FireFox starta om och uppdatera. 16 och 19 var svårast innan dess tycker jag men ingen riktigt utmaning förrän 23.

löjligt enkelt, satt inte längre än typ tre minuter på någon nivå... är på 17 nu, pallar dock inte längre då jag har ett femsidors arbete att skriva från scratch till imorgon...:gnissla

löjligt enkelt, satt inte längre än typ tre minuter på någon nivå... är på 17 nu, pallar dock inte längre då jag har ett femsidors arbete att skriva från scratch till imorgon...:gnissla

Värsta smarta killen...

Vi vill se ett skärmskott på slutbilden innan söndag morgon.

Värsta smarta killen...

Vi vill se ett skärmskott på slutbilden innan söndag morgon.

tja, försöka kan jag alltid men jag lovar inget;) vad vet jag, 17 kanske är skitsvår... tyckte att det var lätt upp dit iallafall:tungan förresten verkar du ju vara minst lika smart själv så:gnissla

Edit (21.48): Tog ett ryck nu istället:D

Bifogat

• you win.JPG
    you win.JPG
    129.6 KB · Visningar: 46
Last edited:
Äntligen!!! Har nog suttit 2 timmar med den där skiten. 16, 23, 28 tyckte jag var svåra resten tog inte så många minuter.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg