Kul spel att döda tid med

Haha kom strax till 82. Tog Print screen. Ska bara kolla hur fan man kan lägga upp bilden. (Datorer är inte min starka sida)

Man måste uppgradera det "feta" tornet annars kommer man inte över 70 va?

DDoric skrev:
2681301 Haha kom strax till 82. Tog Print screen. Ska bara kolla hur fan man kan lägga upp bilden. (Datorer är inte min starka sida)

Du har förstört min lediga dag...

Last edited:
74....

Nu har jag något att döda resten av tiden av det här jobbåret med!! :D

Det feta tornet är ju kasst. Skjuter alldeles för sakta. Samtidigt måste man uppgradera det 2 ggr för att komma högt, har inte lyckats med det än (verkar kosta 23000 totalt). De gröna tornen är ju annars mer kostnadseffektiva, kostar endast 2275 för 9000 damage.

Skalman skrev:
2681627 Det feta tornet är ju kasst. Skjuter alldeles för sakta. Samtidigt måste man uppgradera det 2 ggr för att komma högt, har inte lyckats med det än (verkar kosta 23000 totalt). De gröna tornen är ju annars mer kostnadseffektiva, kostar endast 2275 för 9000 damage.

Fast de har inte samma räckvidd som is tornen..

Skalman skrev:
2681627 Det feta tornet är ju kasst. Skjuter alldeles för sakta. Samtidigt måste man uppgradera det 2 ggr för att komma högt, har inte lyckats med det än (verkar kosta 23000 totalt). De gröna tornen är ju annars mer kostnadseffektiva, kostar endast 2275 för 9000 damage.

Vadå måste ha dom för att komma riktigt högt? Har kommit till 76 med nästan bara gröna torn.... :tummenupp

Sundance Kid skrev:
2681710 Vadå måste ha dom för att komma riktigt högt? Har kommit till 76 med nästan bara gröna torn.... :tummenupp

Jag provar nu med bara eld-torn iaf..

63 utan nått stort torn.. får se hur fan jag ska bli bättre

69 med bara gröna och 2 blå

Last edited:
Vid lvl 470 började det bli svårt..

Bifogat

• towerdeff.JPG
    towerdeff.JPG
    118.5 KB · Visningar: 298
Sundance Kid skrev:
2681710 Vadå måste ha dom för att komma riktigt högt? Har kommit till 76 med nästan bara gröna torn.... :tummenupp

76 är inte vad jag definierar som högt....det tog typ 2 seriösa försök att komma dit efter att ha kommit underfund med vad de högsta uppgraderingarna har för stats. Har inte kommit högre iofs, men han som gjort det har kommit till 90.

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025