Kul... snö!!

Corbalin

När blir man oskuld igen?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
80 Mil söder om Östersund
Hoj
Oldschoolgixxer
man kan inte annat än att bli lite nedstämd när man kollar ut genom fönstret och får se nysnön på backen.. men jag står fast vid mitt bud att det den
12:e Mars är vår i Götet

rock on! :banana :yoparty
 
Känns faktiskt som om det är ett tag kvar till våren :( Det som var så fint väder här om dagen.
 
Hmm.. Imorrn är det 4 plusgrader och sol i Malmö. :tungan
 
Corbalin skrev:
man kan inte annat än att bli lite nedstämd när man kollar ut genom fönstret och får se nysnön på backen.. men jag står fast vid mitt bud att det den
12:e Mars är vår i Götet

rock on! :banana :yoparty
Kan lova att din gixxer har det småvintrigt här i Östersund. Har precis snöat en del.
 
Var uppe i Funäsdalen i veckan och där kryllade det av snö men på vägen
hem så var det barmark hela vägen ner till Gävle. Innan Gävle var det ganska sparsamt
med snö på backen och inte en gnutta på vägarna och man börjar tänka hur
det då ser ut i Uppsala ( :yoparty ), men nej då! :mad:
Då har den där jävla Kung Bore skickat ut snöpatrullen och brassat ut nån dm nysnö!!!

Våren vart tyvärr 3 år försenad i år, sorry grabbar... :huvet
 
Kay skrev:
Hmm.. Imorrn är det 4 plusgrader och sol i Malmö. :tungan


Jag va i Malmö i helgen, fatta att jag sakna hojen då alltså! Riktigt kanon vårväder!!
Så sitter man på Sturup, kommer in i planet o de säger:
"Vi är ca. 45min försenade pga. kraftigt snöfall i Sthlm"

-JAG VILL GÅ AV!!!

Skit skit skit, jaja, våren kommer väl så småningom.... :Bugar
 
Här snöade det imorse, sen på eftermiddan var det sommarväder o stranden lockade fett :)
 
heinz_p skrev:
Hmm, närheten till grannländernas billiga alkohol? :arsele

Närheten till övriga civiliserade europa, inte finland, norge, island, nordpolen och andra ödemarker... :tungan :D
 
Kay skrev:
Närheten till övriga civiliserade europa, inte finland, norge, island, nordpolen och andra ödemarker... :tungan :D



Fan, jag ger mig väl då... :huvet :hihi


Kom igen nu Kung Bore!!!!!!! :fatta!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top