Kul saker till en FZ1-N -07?

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Hoj
Ny 2009
Vad finns det för kul grejor till denna hojen?
puckar, slipon, yaddi yaddi osv.

ska hämta den på torsdag, lång väntan som behöver stillas med att beställa massa onödiga prylar :)

Edit: små sidospeglar som man hänger under styret?

Last edited:
Vad finns det för kul grejor till denna hojen?
puckar, slipon, yaddi yaddi osv.

ska hämta den på torsdag, lång väntan som behöver stillas med att beställa massa onödiga prylar :)

Edit: små sidospeglar som man hänger under styret?

En ny skylthållare kostar ca 800 papp har jag för mig, original är ruskigt ful. Min kompis köpte ett yoshimura (glöm stavningen:D ) slipon, det skall enligt en av de senare testerna ge 146 bakhjulshästar. Låter gott också. Köp en helkåpa också eftersom de där nakenhojarna är rena flugfångarna:rolleyes:

D.

vart hittar jag dessa pryttlar då? :rolleyes:

Skall kolla med min kompis, han har en sådan med tillbehör. Körde förresten den någon mil idag, go hoj! Man sitter fint och den är mycket lättkörd. Man kör dock inte i högre hastigheter än 200 speciellt länge utan att armarna blir långa. Vi passade på att kolla prestandan mellan FZ1:an och R1:an och det skiljde faktiskt mer än vi båda trodde. Min R1-01:a drog ifrån rejält vilket var förvånande. FZ1:an var däremot underbart go att köra.

/D.

Skall kolla med min kompis, han har en sådan med tillbehör. Körde förresten den någon mil idag, go hoj! Man sitter fint och den är mycket lättkörd. Man kör dock inte i högre hastigheter än 200 speciellt länge utan att armarna blir långa. Vi passade på att kolla prestandan mellan FZ1:an och R1:an och det skiljde faktiskt mer än vi båda trodde. Min R1-01:a drog ifrån rejält vilket var förvånande. FZ1:an var däremot underbart go att köra.

/D.

Kul att veta skillnaden mot en R1a! fzan väger ju en del mer, och har ett annat register, men jag är skitnöjd, har inte hunnit köra så mycket sen i torsdags, bara 17mil, och imorgon åker jag till kroatien...

som sagt, hojta till när du får reda på vart grejorna kommer från :yoparty

Last edited:
Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back