Kul med dumt folk! [hur man kan göra livet surt för klottrare]

Ja, inte mer än rätt!
Stog i metro idag att SL/SJ omsätter 100miljoner om året på skade/klotter-sannering! Det är sjukt mycket pengar för att en massa
omogna ungdomar ska gå och kladda..Billigare att köpa dom ett varsitt
Playstation och en tv.

Förövrigt så är det som SL säger, att det ger en viss uns av negativ trygghetskänsla.

På dem bara :mad:

verkar vara väldans många spån på FB forumet..
vm i dyngkastning :)

heimdal skrev:
verkar vara väldans många spån på FB forumet..
vm i dyngkastning :)

Jag tycker det é tvärskoj att sitta & läsa när folk (hell_Yeah_jag_é_anarkist-typer) skriver att de mer eller mindre hatar alla former av myndigheter, och att allt myndigheterna står för är förmynderi.

Sen stavar dom[tm] sämre än vad lunarstorm-folket gör.

Det är humor

tänk hur mkt billigare ett månadskort hade kunnat vara om dessa 100 millar för skadegörelse hade varit. Dessutom fler tåg och stationer som är fräscha. Men nä, petter på 18 år tycker att det är asballt och fattar sedan inte varför månadskorten kostar så mkt som de gör :kocko

Bort med klottret.

Borde vara "skottpengar" på klottrare. Alltså i den bemärkelsen att man får pengar om man fångar och överlämnar en klottrare till polisen.
Om SL avsätter 20 miljoner till det och sprider ut det på stora infotavlor på
alla stationer är klottrarna snart ett minne blott
:D

Fan vad bra.

Bara sätt dit dom svinen. *MUHUHAHAHAHA!!* :lol

MikkE skrev:
tänk hur mkt billigare ett månadskort hade kunnat vara om dessa 100 millar för skadegörelse hade varit. Dessutom fler tåg och stationer som är fräscha. Men nä, petter på 18 år tycker att det är asballt och fattar sedan inte varför månadskorten kostar så mkt som de gör :kocko

Bort med klottret.
Det riktigt läskiga är att det inte bara är petter 18 som är ute och förpestar, utan även flertalet Uffe 35 och Benge 29... :3freak :död

Senast jag var i kontakt med klottrare var på vägen hem från stan för 2 veckor sedan. Jag och några polare satt o väntade på tåget som inte alls går särskilt ofta på helgnätterna. När tåget efter en 30 minuters väntan tillslut anländer visar det sig att han inte kan köra vidare pga. några dumma jävlar som är inne på spårområdet i tunneln... blir skitlack och berusad som man var går man fram o knackar på hos föraren och frågar varför han inte bara kör över packet? Fick till svar att han gärna hade gjort det, men som situationen var så kunde han inte det...vilket jag hade ganska svårt att acceptera vid det laget. Och tiden gick, vi fortsatte tjöta om sveriges sketna politik och vartfan vi är på väg egentligen i det här samhället. Efter att ha stått där i ca 2 timmar och fortfarande inget hade hänt blev vi tvungna att leta taxi istället. Skitkul verkligen, speciellt då det blåste satan och var allmänt pissigt väder ute och alla bilar tycktes vara upptagna. Hade mer än gärna gått in i tunneln med diverse tillhyggen och gjort rent hus, vilket jag tror många var rätt sugna på just då :kulspruta

Nä, hårdare tag och strängare straff mott dessa samhällsförpestare! Bara att kapa händerna på dem så är vi ett problem fattigare. :mad:

Jag riskerar gärna en smocka för att ta fast en klottrare men kan man avslöja någon med datorn desto bättre. Bland det mest meningslösa jag vet när folk kladdar ner och förstör. :kocko

Nyheter
Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!