Kul eller inte kul?

It's my fakking tråd i pick the topics

It is! Sry bout dat! :tummenupp

:backontop

Det är sällan hastighetsvajrar skruvar ur sig själva när cykeln står stilla. Det är inte ett skämt, det är sabotage. Själv blir jag vänskapligt mobbad av de lite äldre arbetskamraterna, men de är i alla fall män nog att erkänna att de är avundsjuka.

jag vet inte men jag var i alla fall jävligt noga med att jag skulle få med alla bultar till hd:n jag beställde, kanske nån som tog det till överdrift.

eller om snickarn helt plötsligt skulle få nåt gjort på sin bbt så vet man kanske vad som hejdade hans bygge så länge...

He he! Ska du åka HD kommer du få se på urskruvade skruvar! :D
Senaste förlusten på min hoj var vredetplus skruv till hydraulfjäderförspänningan på babords öhlinare. Den ligger ngnstans i Roslagen, blir att beställa en ny. Den värsta klassningen man kan ha på ngn elekrotronik eller annan komponent är Harley-proof. Klarar den det då klarar den alla Nasa- och mil-standarder som finns :D

Har du problem med ngn trilskande fastsittande skruv på HD.n så är det bara att lägga verktygen åt sidan och starta motorn. Då gängar skruven ur sig och trillar ned på marken :näsblod

Ska bli skönt att snart ha en förstående broder på SH :D

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back