Mr.Clean
Ny medlem
blacktriple skrev:Låter som sagt helt otroligt att kuggning kan ske på grund av något moment man inte behöver körkort för att få utföra.
Eller, kan det vara så att det krävs körkort för att leda en hoj?![]()
En ny sport kanske? Motorcykelledning! Skulle vara kul att syssna på referat från det;
"Och dääär går starten för de tävlande i motorcykelledning. Nummer 8 får en riktigt bra start och leder före de andra som leder. Nummer 24 halkar i starten och ligger på en sistaplats men leder ändå. Fortsätter han att leda så kommer han att leda förbi hela fältet ända till han leder.
Oj, nu verkar det som att nummer 3 slutar leda. han fick en dålig start och ledde bland de sista. Troligtvis leder han dåligt på grund av dåliga leder. Han genomgick tydligen en fotledsoperation nyligen."
Tänk på det. Sådant skulle man få höra till leda...
bra skivet!

Men han märkte det så han sa att vi provar manöverbanan i stället. Den satt som en klapp på stjärten då allt var klockrent. Han sa att den var perfekt och vi körde bromsningen. Låste till bakhjulet lite grann, men släppte av så det var kontrollerat ändå. Fick nytt försök på 70 och sen 90, men då fegade jag för mycket med foten vilket han såg. Så då blev jag kuggad... Hade jag satt bromsningen skulle jag fått en ny chans på krypbanan. Kändes surt att jag kuggade p.g.a. att jag var nervös. Hade kört alltihop dagen innan och allt satt klockrent. Men fick en tid en vecka (!!!) efteråt och då satt allt perfekt! Hade samma gubbe i Västerås så han kände igen mig... Kändes lite drygt först men när man gick in och spikade allt så var det en skön revansch.
Efter trafiken sa han "Tack, det var ett nöje att få åka med dig idag! Har inte noterat några fel alls." och sträckte fram näven. Jag höll nästan på att flyga på karln och kyssa honom av ren glädje men utan rädsla för att han skulle ångra sig så höll jag igen.... 
Slutmomentet ska självklart vara bogsering av ett fordon vägandes över 1.5 ton på halkbana