Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kramkudde är ghey men en rosa ponny att krama måste ju va monster ghay![]()
LILA
Och han heter Winchester fyi.
![]()
Jag har en kramkudde men är inte gej alls!
Jag ska förklara hur det gick till. När jag var bäbis så förespråkades det att bäbisar skulle sova på magen. Jag fortsatte med det tills jag blev drygt 20. Men då började "muskelmassan" på ryggen bli så "stor" att den gjorde att jag pressade huvudet till vänster och kotorna i övre ryggraden hoppade snett på natten. Resultatet blev migränliknande besvär. Jag var till kotknackare ett antal gånger och bler uträtad och var bra ett tag tills problemen kom tillbaka. Tillslut sa kotknackaren att jag MÅSTE sluta sova på mage och jag sa att det är i princip omöjligt att somna om jag inte ligger på mage. Jag fic tippsett att tejpa fast en rotborste med silvertejp på bröstet så att jag slulle vakna om jag la mig på mage. Efter en dryg veckas sömnlöshet så lyckades jag somna och låta bli att sova på mage. När jag slutade med rotborsten så började jag direkt sova på mage igen. Då fick jag tipset att prova krama kudde och de fungerar. Ligger jag på sida och "håller om" kudden så sover jag på sida och slipper problem.
Så nu kliver jag ur garderoben och avslöjar att jag har en kramkudde! Den säkerställer god nattsömn. Den gör att jag slipper migrän och nackspärr. Den gör att jag slipper 3-4 besök hos kotknackaren a 600SEK en gång i kvartalet eller så.
Tur nog förespråkas att bäbisar sover på rygg numera. De har insett att huvuderna inte blir ovala eller platta eller ved det nu var de var oroliga för på min tid...
Omg you are so gay.
Kan bara kostatera att du har helt rätt!![]()
Är du osäker på din sexuella läggning så är det bäst att du gör ett liggtest.
Prova på Bukefalos.![]()
Fel! Han är inte gej han är smart.
Varenda brud här kommer tänka .oO( AAAAWwwww...) nu när dom ser det där.![]()
Fan du kanske är nått på spåret.. Han kanske får ligga massa nu![]()
Jag vet faktiskt inte vad man ska göra med fler än två kuddar. Kramkudde är en kudde som endast är till för att kramas med när man ska sova. Istället för gosdjur helt enkelt.
LILA
Och han heter Winchester fyi.
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |