Kuddar

Är fler än två kuddar samt kramkudde gay om man är kille?

• Antal röstningar
    0
Jag har2, en på min sida och en på passagerarsidan av sängen. Har man fler än så är man fjolla, smygbög eller helghey. Kramkudde måste vara mer ghey än Spicegirls

Kramkudde är ghey men en rosa ponny att krama måste ju va monster ghay :fakta

LILA :4skrika

Och han heter Winchester fyi.

20635056.jpg

LILA :4skrika

Och han heter Winchester fyi.

20635056.jpg

Omg you are so gay.

Jag har en kramkudde men är inte gej alls!

Jag ska förklara hur det gick till. När jag var bäbis så förespråkades det att bäbisar skulle sova på magen. Jag fortsatte med det tills jag blev drygt 20. Men då började "muskelmassan" på ryggen bli så "stor" att den gjorde att jag pressade huvudet till vänster och kotorna i övre ryggraden hoppade snett på natten. Resultatet blev migränliknande besvär. Jag var till kotknackare ett antal gånger och bler uträtad och var bra ett tag tills problemen kom tillbaka. Tillslut sa kotknackaren att jag MÅSTE sluta sova på mage och jag sa att det är i princip omöjligt att somna om jag inte ligger på mage. Jag fic tippsett att tejpa fast en rotborste med silvertejp på bröstet så att jag slulle vakna om jag la mig på mage. Efter en dryg veckas sömnlöshet så lyckades jag somna och låta bli att sova på mage. När jag slutade med rotborsten så började jag direkt sova på mage igen. Då fick jag tipset att prova krama kudde och de fungerar. Ligger jag på sida och "håller om" kudden så sover jag på sida och slipper problem.

Så nu kliver jag ur garderoben och avslöjar att jag har en kramkudde! Den säkerställer god nattsömn. Den gör att jag slipper migrän och nackspärr. Den gör att jag slipper 3-4 besök hos kotknackaren a 600SEK en gång i kvartalet eller så.

Tur nog förespråkas att bäbisar sover på rygg numera. De har insett att huvuderna inte blir ovala eller platta eller ved det nu var de var oroliga för på min tid...

Hmm... du kan få vara semi-gay bara för att du har ryggproblem. Annars hade du varit helgay.

Last edited:
När jag träffade min man hade han 4 kuddar i sängen. Han var/är inte gay så iaf i hans fall stämmer det inte att man är gay om man har mer än 2 kuddar i sängen. Någon "kramkudde" (förutom mig) hittade jag inte i hans säng.
Nu har vi 9 kuddar i våran stora säng, mest för att jag tycker det ser så mysigt och inbjudande ut då. Ibland kan man hitta gosedjur, barnböcker eller ett gäng katter där men fortfarande inga "kramkuddar".

Last edited:
Det beror väl lite på hur kramkudden ser ut.

Om den ser ut så här tycker jag att det börjar närma sig gränsen för att vara gay.

maledoll.JPG

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...