rydlinger
Medlem
du jag vet inte riktigt marty!? vet att från år 2004 och 2006 (i vissa fall också 2007) så är alla fästen osv likadana. men dock ser inte ramarna ut riktigt lika dant. mellan 2005 och 2006 så gjorde ktm sina främre ramar lite biffigare och i ett ovalt stuk istället för den gamla hederliga runda rör till ramen. men som sagt det spelade ingen roll egentligen eftersom att det tillverkades så att delarna från 2004 även passade på modellerna som gjorde ända upp till 2006.
All plast som passar på en sx passar såväl på en exc med! det som skiljer SX och EXCn åt är i motorn, exc har ett el system, en annan kam osv! möjligtvis är det något mer som skiljer dom åt som t.ex. Fjädrarna i dämparna eller liknande!
All plast som passar på en sx passar såväl på en exc med! det som skiljer SX och EXCn åt är i motorn, exc har ett el system, en annan kam osv! möjligtvis är det något mer som skiljer dom åt som t.ex. Fjädrarna i dämparna eller liknande!