KTM sx 450 renovering

Är nog ett godkänt pris för skicket den var i. Hittade annonsen förut som tidigare ägare köpte den av, då låg den ute för endast 9000. Kan tala om att jag var riktigt nära på att köpa hojen du köpte, speciellt då det stog att det var en -05 i annonsen:gnissla

Är helt säker på att du får igen pengarna och även mer när du säljer den iaf, bra jobbat:tummenupp


synd att man inte såg annonsen då :pangihuve jo pengarna får jag nog igen men de e kul att hålla på o fixa också

Ja tänk vad ögat kan luras av lite ny plast, kanske världens enklaste knep att höja värdet på en hoj som skall säljas...

jo men jag har ju gjort lite mer än att bara bytt plasten
 
Last edited:
jo men jag har ju gjort lite mer än att bara bytt plasten


Absolut, menade bara att ny plast gör väldigt stor skillnad på utseendet och att det ger ett mycket bättre intryck, speciellt vid en försäljning.

Sen är det ju motor m.m. som är det viktiga men det ser ju inte ögat...
 
Absolut, menade bara att ny plast gör väldigt stor skillnad på utseendet och att det ger ett mycket bättre intryck, speciellt vid en försäljning.

Sen är det ju motor m.m. som är det viktiga men det ser ju inte ögat...

haha fast nu e den inta lika fin längre.. hojen råkade välta när den stog på pallen så framskärmen repades och kopplingshandtaget knäcktes:gnissla
 
Gött att den räddas - men det är en cross, använd den som en sådan (läs - det blir mer repor).

/J
 
tank

idag kom tanken så jag kunde ta min första provtur på ett tag och den gick sketabra:yoparty

måste vänta med att lacka ramen och motorkåporna tills jag börjar skolan så jag kan blästra.
 

Bifogat

  • Bild 322222305.jpg
    Bild 322222305.jpg
    136 KB · Visningar: 139
dekaler

var ute och kikade lite på dekaler och stötte på dem här snygga:D NO bull
 

Bifogat

  • 1447.jpg
    1447.jpg
    76.6 KB · Visningar: 93
däck

har inte hänt så mycket på senaste i den här tråden för jag väntar på att de ska fixa blästerskåpet på skolan så jag kan lackera lite delar.
monterade iaf nya däck idag så jag laddar upp två bilder:rolleyes:
 

Bifogat

  • Bild 322222312.jpg
    Bild 322222312.jpg
    165.3 KB · Visningar: 78
  • Bild 322222313.jpg
    Bild 322222313.jpg
    185.8 KB · Visningar: 81
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top