Ktm sx 125, Gasgas mc 125 el kawasaki 125

deLi

(=
Gick med
15 Oct 2006
Hoj
Aprilia rs-07 och en fiddy
Heeej jag har bestämt mig för att köpa en cross för en relativt billig peng.

Jag har kollat på denna gasgas:en
det är en 07:a som endast ska ha gått 20 timmar och kolv medmera är bytat på den. 26 000 ska dom ha för den.
http://www.enduromx.com/mcs/mcsvd.asp?qs=1100m21991101012631iiaaei&MCSNr=94017
Den stora fråga som jag undrar över är vågar man verkligen köpa en gasgas?
Jag har personligen haft en gasgas ec 125 men fick väldigt dåliga erfarenheter från den och den bara skar med mer. Men jag antar att jag bara hade otur och att det bara var fel på just den hojen.
Jag tyckte 26 tusen för en 07:a som har gått 20 tim och kostar 63 ny är extremt billigt..
Skulle ni rekomendera mig att köpa denna eller ska jag istället satsa på en t.ex 05 japanar som gått 60 timmar?

som denna kx:en som har gått 50 timmar och verkar var fint skött..
http://www.enduromx.com/mcs/mcsvd.asp?qs=1100m21991101012631iiaaei&MCSNr=93307

vad hade ni gjort? vågar man köpa gasgas:en? ser inte så många i södar sverige men hört att det ska finnas fler av dom norr ut....

Väldigt glad för svar och inte några förutfattade meningar som jag själv lite har om gasgas..
Hoppas detta inte är någon dum onödig tråd för har sökt utan större framgångar....

Mvh Johan:)

som ren cross hade jag inte tvekat en sekund!

Men jag hade inte köpt en gasgas till väg...

Jo jag har tävlat en del med GG 125 på SM nivå....

För 26kkr hade jag inte tvekat utan slagit till direkt. Keva motor i Hässleholm har allt vad reservdelar du behöver på hyllan och de har fantastisk service. Sen är Charlie (son till ägaren) duktig enduroförare om du behöver hjälp med service och inställningar.

Handla!

Jo jag har tävlat en del med GG 125 på SM nivå....

För 26kkr hade jag inte tvekat utan slagit till direkt. Keva motor i Hässleholm har allt vad reservdelar du behöver på hyllan och de har fantastisk service. Sen är Charlie (son till ägaren) duktig enduroförare om du behöver hjälp med service och inställningar.

Handla!

tack så mkt för faktan!:) Du hade inga större problem med den eller för höll den för dig kommer den ju göra det för mig med vid rätt service.
får nog bli den eller min kompis kx 125-06:a. Beror på vilken av de som finns kvar när pappa kommer hem från thailand.

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back