Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
he he ja kan förstå att det inte är lätt att känna alla menRagnar?
Jag vet inte vem Ragnar är...
Ragnar?
Jag vet inte vem Ragnar är...
För övrigt är det dåligt att vara skuldsatt, bara så du vet!
Pratar man för mkt med ragnar blir man skuldsatt!
Hojen är mitt enda lån! Vad har du för bil/båt/hem?
Har upplevt samma sak ang. väntetid men Dirtbike (samma affär men med lokal i Hägersten) har alltid varit schyssta och ringt direkt. Dock är det väldigt jobbigt att det inte finns en handlare i Stokholm som har ett lager som innehåller mer än de allra vanligaste servicedelarna.Det ska bli mycket intressant att se om de hör av sig. Trloigtvis inte.
Polaren fick vänta 9v på ett kopplingshandtag.
Jag börjar blir riktigt trött på roadbike som de heter. Jag beställde bakre innerskärm till min hoj för... Ja du... Jag kommer inte ens ihåg hur länge sedan det var. De skulle ta hem en sån och ringa när den hade kommit. Eftersom jag var inne där idag för att köpa oljefilter frågade jag även efter den.
"Vi hadde en sån föörut men de komm inn en kiille å söppte den. Var int de du?"
Smått förvånad svarar jag: "Nej, ni skulle ringa när den hade kommit."
"Ok, jak ska kålla ii Häägerstän imorron om de har nå på laagret där. Jak kan riinga dejj imorron."
Det ska bli mycket intressant att se om de hör av sig. Trloigtvis inte.
Polaren fick vänta 9v på ett kopplingshandtag. Samma sak där, skulle ringa när det hade kommit men det var aldrig någon som ringde. Han stannade och frågade när han hade vägarna förbi. Då hade det funnits inne i 1½ vecka.
Jag är tveksam till att de har några hojar för provkörning.
De har definitivt ingen 660 iaf. Jag var inne där idag. Det som står framme är iaf en beg. 640, en duke och en superduke. Tvivlar på att de har något speciellt lager.
Jag börjar blir riktigt trött på roadbike som de heter. Jag beställde bakre innerskärm till min hoj för... Ja du... Jag kommer inte ens ihåg hur länge sedan det var. De skulle ta hem en sån och ringa när den hade kommit. Eftersom jag var inne där idag för att köpa oljefilter frågade jag även efter den.
"Vi hadde en sån föörut men de komm inn en kiille å söppte den. Var int de du?"
Smått förvånad svarar jag: "Nej, ni skulle ringa när den hade kommit."
"Ok, jak ska kålla ii Häägerstän imorron om de har nå på laagret där. Jak kan riinga dejj imorron."
Det ska bli mycket intressant att se om de hör av sig. Trloigtvis inte.
Polaren fick vänta 9v på ett kopplingshandtag. Samma sak där, skulle ringa när det hade kommit men det var aldrig någon som ringde. Han stannade och frågade när han hade vägarna förbi. Då hade det funnits inne i 1½ vecka.
Haha exakt!!! "Vi ringer dig", har aldrig hänt under dem 2 månader det tagit för att fixa mitt oljeläckage på min splitt nya Husa!!! Ett garantijobb, 2 mån!!! Det slutade med att MC sport i Arlanda fick fixa den.
Att Roadbike/Dirtbike fortfarande finns är helt otroligt!!! BEWARE för faan!!!!
Har dom något att provköra?

De har fortfarande en timme på sig att ringa för att säga att det inte finns någon bakskärm på dirtbike heller. Men som sagt. De lär ju inte ringa ö.h.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |