KTM Superduke R -08

Nickeluring

Lurig som få...
Gick med
29 Jun 2005
Hoj
Såld! :(
Skit oxå! :mad:
Igår kväll 19/1 upptäckte jag att hojen var stulen.
Larm, kätting i betongankare, kätting mellan bakhjul o ram, Boss skivbromslås med larm samt styrlås räckte inte. Allt kapat med vinkelslip.

Kännetecken:
Remus kolfiber hexa slipons (mycket ovanliga till den här hojen) db-killers sitter ej i.
Rund styrändsbackspegel på vänster sida. Inga andra speglar.
R&G tail tidy med miniblinkers (endast minblinkers bak, originalblinkers fram). Miniblinkersen har vita glas, varav det vänstra saknades när hojen försvann.
Tankskydd med ett "R" på.
KTM kraschpuckar på hjulaxlarna.

Obs, bilderna som visar en kartongbit istället för nummerplåt är gamla. När hojen försvann hade den en riktig om än något mindre än originalplåt.

Bifogat

• superduke r 031.jpg
    superduke r 031.jpg
    55.6 KB · Visningar: 255
  • superduke r 028.jpg
    superduke r 028.jpg
    39.7 KB · Visningar: 186
  • superduke r 041.jpg
    superduke r 041.jpg
    55.8 KB · Visningar: 222
Last edited:
Inte för att jag tror vi får se den igen med tanke på hur angelägna de tycks ha varit mitt i vintern. Troligen borta... Lovar givetvis hålla gluggarna öppna.

Tråkig läsning!

Näe, det har inte hänt något där.
Det hade nog varit större chans att den skulle dyka upp om det varit säsong. Då hade den kanske använts. Nu står den väl i något garage och eventuellt plockas ned, eller så är den väl i något av länderna i öst...

Den 26/2 så har det gått en månad efter det att fb fick in min anmälan och en kopia på polisrapporten. Sen får jag åka till Ragnar o handla.
Inget nytt än så länge och chansen är väl rätt liten att den ska dyka upp nu. :mad:

Den 26/2 så har det gått en månad efter det att fb fick in min anmälan och en kopia på polisrapporten. Sen får jag åka till Ragnar o handla.
Inget nytt än så länge och chansen är väl rätt liten att den ska dyka upp nu. :mad:

Fan va surt..
Min stog iallafall kvar igår kvall:)

Hoppas du hittar en ny fin med lite lulllull på:tummenupp

/F

Eventuellt så får jag en -09.
Lull-lull har jag en massa liggande som skall monteras på. En del måste inhandlas oxå, crashpuckar bl.a. Men det bästa lull-lullet är på ingång från England nu - en STM slirkoppling. Det kommer från en av tävlingshojarna:

Bifogat

• SDR.JPG
    SDR.JPG
    94.8 KB · Visningar: 135
Du som hade extra allt på hojen.. Hur ställer sig FSK-bolaget till det??

Har för mig att jag hade nån övre gräns på 15000 eller nåt hos bilsport för extrautr. Det är ju jäääkligt surt i ditt fall om det är så!

Sorgligt är det i alla fall, lider med dig. Blev ju av med Sumon våren -07 efter 300 mil så jag har provat jag med.

Du missar inte säsong iaf, alltid nåt positivt :)!

Nu hade jag ju inte så mycket grejer på nya hojen. Jag hade som tur var inte hunnit montera dit allt. Jag vet faktiskt inte riktigt hur FB ställer sig till de grejer jag hade på. Det jag vet är att man får inget för eftermonterade slipons/helsystem. De kvittar det mot originalsystemen som oftast är lika dyra.

*/ ?>
Back