ktm superduke 990

Honke

det blir ingeting om man inte gasar!
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
Yamaha Fz6-n 2007
hur är dom här att köra som då? för jag tycker det måste vara mycket kräm i en ktm 660! så det måste vara extremt mycket kräm i en 990! hur är dom att köra då? om nån har kört nån!

jag är mäst bara nyfiken :) snygg hoj hur som hälst :)

http://www.blocket.se/vi/9559435.htm?ca=4_s

Har inte kört någon själv men den hojen är TUNG.
200 mot 145 kg är stor skillnad trotts 120hp eller vad den har.

Mer väghoj än motard tyckte jag när jag provade.

Dessutom så var insprutningen lite väl digital (kan iofs vara en vanesak)

Provade dock bara Adventuren & supermoton men ack så underbar maskiner!

Är du säker på att ev köra en sådan hoj?

Provade dessa hojar när de hade denna On tour grejen.
Supermoton var helt underbar och ligga i 130 "ooops" på småvägarna och cruisa.

Dock som Långa farbron sade är det mer väghoj än motardhoj!

Honke skrev:
2520846 jaha :) där ser man! ingen riktigt lek sak som sagt då :)
joooo :näsblod den e grym som leksak men ej som motard :tummenupp

jo det är en riktigt rolig leksak :)
fast jämföra 660 med 990 är som att jämföra äpplen med päron.
En polare har en 660 -04 och den känns som en liten moped i jämförelse ändå är hans toktrimmad.
Den är inte alls så tung, lätt att busa med och åka på bak o framhjulet är den konstruerad för:D
de kallas även hypermotarder eller motard på anabola.

åk och provkör en och jag LOVAR du kommer tillbaka med ett leende:tummenupp

ps kika på becman.hu han lattjar rätt bra med en superduke

//insaniac

Nya superenduro med motardkit..........den vill jag ha!!!:yoparty :Rockbanan

24_superenduro.jpg

Jag kan ta den utan motardkit också... Tänk en sån, med gps som klarar av grusvägar och lite större tank! Hmm kanske adventure e bättre.. Stor tank från början. :va

Honke skrev:
2522912 ja man skulle ha provkörten sån :D skulle vara roligt ;D

Ta dig ned till Uppsala så ska du få provköra ordentligt! :)

//Olle med annonsen

horbror skrev:
2523843 Ta dig ned till Uppsala så ska du få provköra ordentligt! :)

//Olle med annonsen

om jag var där så skulle jag ha provat ;D är en liten bit för att prov köra nåt :Dhaha

Tänkte bara lägga till i tråden att det är en helt galen grym superskön hoj! För övrigt inte 200 pannor utan 184 lätta KG:yoparty

Ända jag kan tycka är att va fan satte dom dit femman och sexan för? Jag har än så länge bara tryckt upp den i 170 och kom bara till fyran! :)

(ja jag vet jag är nybörjare, men det bjuder jag på)

Min polare som tog hem den från tyskland till mig, han blev för övrigt så kär i den så jag var tvungen att förklara ytterligare en gång till vem av oss det var han tog hem den åt! Jag fick honom aldrig att sluta köra på bakhjulet, och det var med mig bakpå för övrigt! :huvet

Lundberg skrev:
2531260 Tänkte bara lägga till i tråden att det är en helt galen grym superskön hoj! För övrigt inte 200 pannor utan 184 lätta KG:yoparty

Ända jag kan tycka är att va fan satte dom dit femman och sexan för? Jag har än så länge bara tryckt upp den i 170 och kom bara till fyran! :)

(ja jag vet jag är nybörjare, men det bjuder jag på)

Min polare som tog hem den från tyskland till mig, han blev för övrigt så kär i den så jag var tvungen att förklara ytterligare en gång till vem av oss det var han tog hem den åt! Jag fick honom aldrig att sluta köra på bakhjulet, och det var med mig bakpå för övrigt! :huvet

Schysst hoj! Tänker inte provköra den än på ett tag då man antagligen blir fast :) Nästa hojköp lutar åt den helt klart. Vad fick du hosta upp för ett tyskt exemplar? Helt ny?

Aphex skrev:
2531865 Schysst hoj! Tänker inte provköra den än på ett tag då man antagligen blir fast :) Nästa hojköp lutar åt den helt klart. Vad fick du hosta upp för ett tyskt exemplar? Helt ny?

Ja jag hade inte tänkt att köpa den från början men testade den och fastnade direkt!

Hojen är 05 gått 1500 mil men i kanon skick, inte en repa. 78.000 gav jag tror inte det är så super billigt eller så himla stor skillnad mot i Sverige men eftersom det är en polare till mig så vet jag vad det är för hoj och det känns tryggt!

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back