KTM SMR frågor

Supermoto skrev:
2311036 Absolut inte, men han verkar var jämrans känslig för ljud - SMART DÅ ATT BOSÄTTA SIG 1km FRÅN EFLYGPLATS OCH MOTORSTADION !!!! :4skrika

525EXC / 525SX:7peta ;)

Men sa han inte SMR? :va

Jocke W skrev:
2311077 Men sa han inte SMR? :va

Visst sa jag SMR, 560 finns väl inte som annat än SMR? Jocke är nog bara lite trött :)

Med min ringa erfarenhet kan jag inte se någon som helst anledning till att få mer bett i frambromsen. Min största problem när vi snurrade runt igår var att hålla bakhjulet i backen vid inbromsningarna. Tyckte knappt jag rörde vid bromsen och ändå hängde hjulet i luften på väg in i böjjarna :skrämd Tur att slirkopplingen gjorde nerslagen mjuka och fina :)
Tycker det är lite svårt att känna när framhjul och bakhjul lämnar backen. Det var många gånger i inbromsningar som jag blev duktigt förvånad men även vid påslag ut ur svängar när cykeln ville rakt fram istället för att svänga som jag tänkt... På gammelhojen (660) kändes det mycket tydligare.

Jocke W skrev:
2311077 Men sa han inte SMR? :va
Jo, förvisso sant.
Men andra började tala om cyklar som går att köra gata med och då antog jag att det var EXC man talade om. Och på de hojarna vill man bygga om både fjädring och bromsar.

Grattis förresten till köpet av en riktigt rejsmotard :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...