KTM SMC-R 690 MC mässan 2012

• Thread starter Thread starter Migesson
  • Start date Start date
Nån som fått sin smc-r ännu?
Det är ju några företag som faktiskt haft hojen i butik. Så någonstans så lär det ju stå någon SMC-R i ett nåns garage :)

Beslutsångesten har börjat komma tillbaka för mig.. Jag beställde ju en SMC-R för 2veckor sedan. De kan dock inte säga när de bör få in hojen, mer än att de BORDE få in den någon gång före maj.. Men det vore ju kul att kunna åka något innan det blir sådär snuskigt varmt ute :)

Det är ju några företag som faktiskt haft hojen i butik. Så någonstans så lär det ju stå någon SMC-R i ett nåns garage :)

Beslutsångesten har börjat komma tillbaka för mig.. Jag beställde ju en SMC-R för 2veckor sedan. De kan dock inte säga när de bör få in hojen, mer än att de BORDE få in den någon gång före maj.. Men det vore ju kul att kunna åka något innan det blir sådär snuskigt varmt ute :)

Precis har sett dom dyka upp i butikernas blocketannonser. Så borde finnas en del lyckliga ägare som kanske tagit sig en första tur å kan komma med en recension.

Den finns i fysisk form på Bike i T-hättan, men det är deras demo, så den kan man inte köpa (än).

Min kommer också nån gång i april. Seg väntan som f-n.
Har börjat beställa lite prylar till den iaf, som borde börja dyka upp i nästa vecka. :banana

Den finns i fysisk form på Bike i T-hättan, men det är deras demo, så den kan man inte köpa (än).

Min kommer också nån gång i april. Seg väntan som f-n.
Har börjat beställa lite prylar till den iaf, som borde börja dyka upp i nästa vecka. :banana
Det var det värsta, så det finns en sån demo hoj :O
Är det någon som varit där och provat den?

Vad är fördelarna med en 690 jämfört med en riktig race-motard, om man har såpass pengar att man kan köpa en ny 690?* Något högre topphastighet och komfort kan jag tänka mig, men enligt mig ser en 690 väldigt klumpig ut om man jämför med en race-motard. Båda har väll effekt så det räcker? :va

* Går ju att köpa en något begagnad race-motard och reparera på finverkstad flera gånger om för samma pris som en 690
Vilken race-motard är då att föredra och vad är serviceintervallen på den?

Jag hämtade min igår. Jag har bytt pipa, luftfilter och mapp, och öppnat upp luftburkslocket på den, och den sticker till väders lätt på trean. Då har jag alltså inte drevat om den än. Ser lovande ut detta :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman