KTM skoj

Hej go film snutt du lagt ut, lagom bäst det finns ju en tendens här inne att alla är världsmästare...:tummenupp

Jag kan nog med handen på hjärtat säga att jag är ungefär lika duktig som killen i filmen... eller lika kass om man så vill.

Men det känns som att hela filmen utstrålar körglädje! Jag älskar verkligen när en svensson vågar göra en sån här grej.
Han vet ju garanterat om att han inte är bäst, men det skiter han i!

klockrent helt enkelt... även om snutten är lite gammal!:tungan

Jag hade varit överlycklig om jag lyckats köra på bakhjulet. Kanske man hade vågat testa för si sådär 10 år sedan. Nu när man är gammal och feg så lär man inte lära sig det....
Hmm, får väl hem och öva trots allt. Hur svårt kan det va? :)

Jag kan nog med handen på hjärtat säga att jag är ungefär lika duktig som killen i filmen... eller lika kass om man så vill.

Men det känns som att hela filmen utstrålar körglädje! Jag älskar verkligen när en svensson vågar göra en sån här grej.
Han vet ju garanterat om att han inte är bäst, men det skiter han i!

klockrent helt enkelt... även om snutten är lite gammal!:tungan

Jag skulle ändå vilja säga att han i filmen nog tror att han är bäst, det är därför han kör slowmo i varje stoppie och slangning han gör.

Så typiskt Sporthoj, alla "proffs" som ska tycka & mästra allt, skit samma om han inte var jätteduktig, men han hade jävligt roligt mellan blöjbytena :tummenupp, är det inte det som är viktigast? :)

Tråkigt när inte alla tycker som dig?. :arsele

Last edited:
ktm skoj

Hej det måste väl finnas mer än en kille som vågar lägga ut sina filmer. ELLER? Jag själv kör dåligt så det är inget att se men det finns ju massa duktiga här inne. Jag tycker ni skall skicka in så vi som inte kan får se hur man skall göra!!!!!!!!!.

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back