Snowman89
Guest
000R slutar boxarna på om de kommer från SXF. Då börjar de på siffran 7 och inte 5.
Vad har du för nummer på dem?
Ah okej, bra att veta!
Jag ska kika på dem båda idag men jag har för mig att de var något i stil med 530xxx31xx000R.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
000R slutar boxarna på om de kommer från SXF. Då börjar de på siffran 7 och inte 5.

De flesta racemotarder är ju crosshojar från början så med licens får du absolut åka. Att köra ej reggat fordon i någon form av gatgrupp är ju dock svårt. Annars kan man ju alltid köpa en reggad ram och göra ett rambyte i registret.....
Fast får man åka med en motard på en RR-träning?
Om man har licens då givetvis.
Jag pratade med en som kör RR och han sa att man ej var välkommen på deras träningar med en motard..
Anledningen att jag envisas med RR-träningar är att jag har Sviestad ett stenkast bort, medans närmsta riktiga motardbanan ligger 12-15mil bort.
Så det vore ruskigt trevligt ifall det fanns möjlighet att köra även på Sviestad.
Hur går man tillväga för att göra ett rambyte på rätt sätt?
Utgå då från att jag har denna ram samt en LV-reggad 520/525 ram.
Borde det inte va lite "mono" hojar på RR-träningarna på Sviestad? Kommer åka mina första denna säsong då licens tas i April så vet inte säkert. Nån gång måste ju de som kör Monocupen få träna oxå, och fartskillnaden/spårskillnaden mellan motard och dom kan ju inte va jättestor![]()
Vet inte om de har faktiska träningstider på Sviestad, tror inte det.inte ens supermono?
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |