Mattiaz skrev:Japp! Skitsnyggt! Kul med någon tillverkare som vågar vägra seatpipes dessutom
Tycker förövrigt att den var jävligt läcker, men topkåpan verkar inte kunna skydda särskillt mycket för fartvinden
E nog inte värre än R1:an.....
Mattiaz skrev:Japp! Skitsnyggt! Kul med någon tillverkare som vågar vägra seatpipes dessutom
Tycker förövrigt att den var jävligt läcker, men topkåpan verkar inte kunna skydda särskillt mycket för fartvinden
Mattiaz skrev:Japp! Skitsnyggt! Kul med någon tillverkare som vågar vägra seatpipes dessutom
Tycker förövrigt att den var jävligt läcker, men topkåpan verkar inte kunna skydda särskillt mycket för fartvinden
UrbanTiger skrev:Just det, dom har åxå en mycket speciell frambroms.
Läs mer på Buells Amerikanska hemsida
Sherco 2025 – Första intrycket.
Fotograf: Dan Gustavsson (G... |
|
Shercos nya enduroprogram för 2025!
Igår kväll presenterades Sh... |
|
Bilder Custom Bike Show
När alla bilder till report... |
|
Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam
Nu står det klart att Marc ... |
|
ISR Brakes sålt
För några år sedan bestämde... |
|
Honda laddar fullt på eldrivna fordon
I samband med 2024 års Busi... |
|
Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam
Marc Márquez ersätter Enea ... |
|
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”
Ducati Diavel V4 har utsett... |
|
Resultatlista – Custom Bike Show
Custom Bike Show är tveklös... |
|
Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”
Ducati Diavel V4 har utsett... |