Ktm Rc8.. R!

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Damn!

409969289_v8y7o-L.jpg

Snygg i profil men den där hemska klumpen under är inte vacker!

Trots att jag numera är KTM buren tycker jag den ser överdesignad ut på något sätt, svårt att säga exakt vad ...

Men visst den ser grimmt racig ut

Kolfiber KTMen som Motorrad (Eller var det Bike?) gjorde var ju ännu mera porr. :drool

Smutt.

Ska bli intressant att se infon. Just nu ligger nya Gixxer 1000 i topp på min lista, men det är många roliga nyheter i år.

gillar extremt mycket att de har tänkt lite själv när de designat hojen och kommit med en del egna ideér men tyckte det inte fanns mycket att krypa ner bakom när man körde fort på den osså var jag lite ovan med twin motor när jag testade den annars var den extremt kul! testade den i somras.

Varvar inte twin lika mycket som rad 4ror? har bara testat ett fåtal hojar i min korta mc karriär... kändes som regulatorn slog i på nån av växlarna på 150 på bakhjulet men har för mig man kan växla lite senare på andra samma växel (jämförelse jag gjorde i somras) :P

Det vita får den att se ut som en billig leksak. Synd att de tvungna att lägga till vit bland orginal färgerna för en KTM R.

gillar extremt mycket att de har tänkt lite själv när de designat hojen och kommit med en del egna ideér men tyckte det inte fanns mycket att krypa ner bakom när man körde fort på den osså var jag lite ovan med twin motor när jag testade den annars var den extremt kul! testade den i somras.

Varvar inte twin lika mycket som rad 4ror? har bara testat ett fåtal hojar i min korta mc karriär... kändes som regulatorn slog i på nån av växlarna på 150 på bakhjulet men har för mig man kan växla lite senare på andra samma växel (jämförelse jag gjorde i somras) :P

Inte för att jag är en tvivlare, men en 18 åring på en RC8, körandes på bakhjulet?

Vitt ÄR racing!

Inte när det blandas så fantasilöst med andra färger:D

Last edited:
Back