ktm prylar!!!

emilikonen

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2007
Hoj
ktm 125 sm -04
tjaatjaa... nån som vet någon hemsida där det finns mycket tillbehör till ktm och står om setupen på en ktm 125 exc hejdå!!!:)

nån som åker ktm som kan nåt om hur många häst den litter på original o vad dom toppar original o vad drevningen är o om de e nån som vet vilka nackdelar de finns mee ktm tjaarå

2801040 nån som åker ktm som kan nåt om hur många häst den litter på original o vad dom toppar original o vad drevningen är o om de e nån som vet vilka nackdelar de finns mee ktm tjaarå
Du har ju redan en, varför fråga då? :rolleyes:

nån som åker ktm som kan nåt om hur många häst den litter på original o vad dom toppar original o vad drevningen är o om de e nån som vet vilka nackdelar de finns mee ktm tjaarå

Jaa, ligger tydligen på dryga 60 hp, sen har jag sebring på, så lite till, toppar tillräckligt och drevningen har jag inte i huvudet:pannkyss

2801380 Jaa, ligger tydligen på dryga 60 hp, sen har jag sebring på, så lite till, toppar tillräckligt och drevningen har jag inte i huvudet:pannkyss
:hihi

tror han "glömde" säga att han mennade på exc 125 :hihi

Svaret på alla fråger är för mkt eftersom du frågar (hade du haft erfarenhet av cross eller liknande hade du aldrig stält dom frågerna)

men du iome att du e så jävla duktig då så kan ju du säga till mig hur många hästar en ktm original ligger på o sen vad den har för drevning

Du har ju redan en, varför fråga då? :rolleyes:

för att ja fick den lite innan jul o nu e den nerplockad så ja kan ej bänka den lr nåt o sen om de e så att du inte tror på att jag har nån så kan ju gjärna få se bilder på den

Last edited:
2801613 men du iome att du e så jävla duktig då så kan ju du säga till mig hur många hästar en ktm original ligger på o sen vad den har för drevning

för att ja fick den lite innan jul o nu e den nerplockad så ja kan ej bänka den lr nåt o sen om de e så att du inte tror på att jag har nån så kan ju gjärna få se bilder på den
Drygt 40 i motorn ungefär och drevingen bestämmer du själv. Men jag tror 12-42 eller 14-42 är orginal.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT