Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Finns gott om is kvar!! Minst 30 cm överallt. Klart vi kör imorn oxå, vi drar om banan imorn bitti till en ny slinga. Isen blir blöt efter ett tag så tips är att ta ett par regnbyxor utanpå.Hoppas verkligen att det finns lite is kvar tills i morgon, kommer det bli någon körning i morgon?
/Peter
Finns gott om is kvar!! Minst 30 cm överallt. Klart vi kör imorn oxå, vi drar om banan imorn bitti till en ny slinga. Isen blir blöt efter ett tag så tips är att ta ett par regnbyxor utanpå.
Tack för alla tacken, allt slit betalar sig hundrafallt när man ser era glada ansikten
//m
Du var inte värst, jag smakade på isen tre gånger, en gång precis vid starten framför alla dessutom.super kul dag! tackar så hemskt mycket och ber om ursäkt för att jag hade ner hojen två gånger![]()
fan var du ute.. hur missade jag dig?Hur kul som hellst! Tack
Gillar johans kommentar efter- du måste va en såndär gatåkare, som kollar backspeglarna hela tiden....
Haha har aldrigt haft ett par backspeglar någonsin![]()
super kul dag! tackar så hemskt mycket och ber om ursäkt för att jag hade ner hojen två gånger![]()
Ah fan! 2 gånger med samma hoj och samma kurva, men den höllÄhh den höll väl eller?!![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |