KTM - provkörning på plogad isbana! (Separerad tråd igen)

Stort tack till de som arrangerade denna dag! Fan så kul det var, man vart ju inte lite sugen på att köpa en 300cc 2-taktare!

Hoppas verkligen att det finns lite is kvar tills i morgon, kommer det bli någon körning i morgon?

/Peter
Finns gott om is kvar!! Minst 30 cm överallt. Klart vi kör imorn oxå, vi drar om banan imorn bitti till en ny slinga. Isen blir blöt efter ett tag så tips är att ta ett par regnbyxor utanpå.
Tack för alla tacken, allt slit betalar sig hundrafallt när man ser era glada ansikten :)
//m

Finns gott om is kvar!! Minst 30 cm överallt. Klart vi kör imorn oxå, vi drar om banan imorn bitti till en ny slinga. Isen blir blöt efter ett tag så tips är att ta ett par regnbyxor utanpå.
Tack för alla tacken, allt slit betalar sig hundrafallt när man ser era glada ansikten :)
//m

Låter kanon, då dyker jag och minst en vän upp!
Ses i morgon :hej

Tack för en riktigt riktigt rolig tillställning. Proffsigt uppstyrt, rena vuxendagis för glada amatörer. Grisigt värre i banan, synd att temperaturen inte höll sig nere.

Har blivit helt såld på enduro och äventyrshoj, dels tack vare era två event under förra samt detta år. Stort ha-begär över 350n.

Dagens skratt var skidfarsan som körde ATV med pjäxor.
Dagens facepalm till Pledians som verkade missa hela poängen med dubbdäck.

Vette fan om man inte svänger förbi imorgon också och iaf tittar :glömdet
Ni som inte kört, åk dit och kör imorgon. Vattnet är inga problem, blir dock spårigt i banan efter ett tag. Ni kommer ångra er om ni missar detta.

Två år och en tradition va? Ser fram emot 2013 :Bugar

Skitkul idag!
Filmade alla mina körningar och kunde konstatera att varvtiderna höll sej kring nästan exakt 1 minut för alla hojarna. Lite mer för oljerykaren (svårkörd!) och lite mindre för 500 cc (förlåtande men med gott om kraft i botten).
Bjöd också på en av dagens få vurpor.
ATV körde jag sist på dan då det var spårigt, vilket gjorde framändan grävde ner sej hela tiden i sörjan. Funkade inte bra.

Funderar på att åka imorrn också...

Vill också skriva tack för idag, super trevlig personal :Bugar, grymt kul :yoparty

Länge seden jag var så blöt som jag var idag men det var värt varenda droppe.

Tänkte höra, vart kommer bilderna från dagens körning att hamna, här på SH, elr KTM´s klubb sida?

God morgon!
Ser ut att bli en fin dag idag. vi drar om spåret lite nu på morgonen välkommna kl 11

Hur kul som hellst! Tack :)

Gillar johans kommentar efter- du måste va en såndär gatåkare, som kollar backspeglarna hela tiden....
Haha har aldrigt haft ett par backspeglar någonsin :)

Tack för en väldigt härlig dag, extra tack till Johan för lånet av stövlarna. Blev inte lite sugen på en 350 efter det här.

super kul dag! tackar så hemskt mycket och ber om ursäkt för att jag hade ner hojen två gånger :näsblod

De.. de va najs! Tackar för ett kul evenemang som var lätt tillgängligt och kändes som att man fick köra så mycket man orkade om man ville det, själv hoppade jag över sista åket :tummenupp

Tack för det här, hoppas verkligen att det här blir en tradition. :) 500an ligger nu definitivt på topplistan över det roligaste på två hjul som jag har åkt.

super kul dag! tackar så hemskt mycket och ber om ursäkt för att jag hade ner hojen två gånger :näsblod
Du var inte värst, jag smakade på isen tre gånger, en gång precis vid starten framför alla dessutom. :gnissla

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph