KTM - provkörning på plogad isbana! (Separerad tråd igen)

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Hoppas ni sätter upp några skyltar så att även kreti och pleti som kommer dit för skidåkningen fattar att provkörningen är öppen för alla.
I bästa fall tänds glöden hos någon hunsad småbarnspappa.
 

DollarKatten

www.bombrepa.se
Gick med
4 Feb 2006
Ort
Hammarbyhöjden
Hoj
zx10r -04,KTM 625 SXC -05
Tänkte bara kolla att det ännu är ON i morgon? Verkar ju bli en ganska varm natt och dag i morgon, men det påverkar kanske inte isen så snabbt? Någon som kollat isen idag?
 

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Ort
Norrsidan
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
Jag och eddie möts upp kl11 imorgon på shellmacken i roslags näsby (Täby) och sen åker vi till ktm körningen och efter kanske vi kör en liten runda... om de nån som vill haka på :fyllisar
 

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Ort
Hufvudstan
Hoj
YBR125
Ska nog prova på det här på lördag. Väsjöbacken it is antar jag? Får en känsla av att de där hojarna kommer att upplevas en smula annorlunda mot min babyblade... :kryckor
 

frefeh

Två cylindrar är fler än en..
Gick med
31 Oct 2003
Ort
Stockholm/Haninge
Hoj
KTM 350 EXC -12
Tänkte bara kolla att det ännu är ON i morgon? Verkar ju bli en ganska varm natt och dag i morgon, men det påverkar kanske inte isen så snabbt? Någon som kollat isen idag?

just nu är det ON, vi tar med borren imorgon för säkerhetsskull :död
återkommer imorgonbitti!

Ska nog prova på det här på lördag. Väsjöbacken it is antar jag? Får en känsla av att de där hojarna kommer att upplevas en smula annorlunda mot min babyblade...
inv.gif

yes Väsjöbacken är det!
hehe ja det är lite skillnad, men inte sånt stor skoj är det iallafall
 

pobin

Medlem
Gick med
18 May 2007
Ort
Karlskoga
Hoj
Kawasaki ZX10R -04/KTM EXC 525-03/ CB 650 Custom/Honda SFX 50
Fuck, är hos tjejen i jacobsberg 15min från stället där ni ska köra. Hade tänkt komma förbi i möra och testa någon hoj men glömde såklart all utrustning hemma i värmland :huvet
Aja kanske kommer förbi och kollar lite iaf. Hat så kul i morgon alla :tummenupp
 

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Sverige
Hoj
Enstånkor
Isen såg fin ut i eftermiddags, men blöt. +5C ute nu, man kanske ska ta med sig en:

baltic%20barn%20integrerad%20sakerhetssele_Thumb.jpg
:hihi

Förra året var det ju enormt slaskigt och spårigt, tror att det blir bättre förutsättningar i år trots temperaturen.

Rotade fram ett gammalt ruffigt goretex-ställ samt ett par gamla Alpine-stövlar från vinden, nu är man redo för det värsta. Vi packar lite fika, så om inte annat blir det en trevlig fikastund imorgon :tungan
 

frefeh

Två cylindrar är fler än en..
Gick med
31 Oct 2003
Ort
Stockholm/Haninge
Hoj
KTM 350 EXC -12
Fuck, är hos tjejen i jacobsberg 15min från stället där ni ska köra. Hade tänkt komma förbi i möra och testa någon hoj men glömde såklart all utrustning hemma i värmland :huvet
Aja kanske kommer förbi och kollar lite iaf. Hat så kul i morgon alla :tummenupp

vi har lite extra grejor med oss.
Cross-stövlar storlek 43, en smal-hjälm ett kroppskydd i Large. kanske lite mer.
 

issi

* 3 äpplen hög, som en smurf... *
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Hus med för litet garage...
Hoj
KTM EXC 250f Sixdays -13, 690 Duke -09
Gooooooodmooooooorgoooon Stockhoooolm!!!
Redo för lite isracing?!
Ses kl 11 på en förhoppningsvis inte alltför blöt is. Ta med överdragsregnbyxor!!
Välkomna
//m
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Hoppas ni sätter upp några skyltar så att även kreti och pleti som kommer dit för skidåkningen fattar att provkörningen är öppen för alla.
I bästa fall tänds glöden hos någon hunsad småbarnspappa.

Medans jag stod där så var det i alla fall två pappor på skidor som bestämde sig för en provkörning. :tummenupp
 

PeterSchnee

Ny medlem
Gick med
7 Nov 2011
Ort
Bromma
Hoj
CB1000ra
Hoppas verkligen att det finns lite is kvar tills i morgon, kommer det bli någon körning i morgon?

/Peter
 

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Ort
Hufvudstan
Hoj
YBR125
Var skojs det där, 4-hjulingen hade jag överlägset kul med, vågade brassa på mycket mer med den. Avslutade dagen med att dra ut på isen med babybladen och bjuda publiken på en vurpa :)
 

DollarKatten

www.bombrepa.se
Gick med
4 Feb 2006
Ort
Hammarbyhöjden
Hoj
zx10r -04,KTM 625 SXC -05
Stort tack för dagens arr! Var grymt kul att få prova på lite olika hojar! 350'in var ju bara FÖR perfekt alltså! :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top