Ktm plastkit

jag har just konverterat mit 520 -02 till en 525 -05 utseendemässigt och det kostade mej i runda slängar åtta tusen riksdaler, plus ett snowwhite dekalkit för femtonhundra eller något liknande. Men då köpte jag ju tank och sadel med. En sak som slog mej som kan vara nyttig info för nån annan, är att kicken inte passar mot den tanken jag har köpt, den har inget "uttag" eller vad man ska säga för den, så den ligger emot på sidan av tanken. Alltså får ja köpa en annan kick också! *suck*

Går att köpa alla delar löst. :tummenupp

Frågade om de hade svarta kylvingar och hur mycket de isåfall kostar...

svar från Tommy på Karlströms:
....
"Finns lackade dyra som attan ca 1000 kr st

Med vänliga hälsningar

Tommy Karlström"
....

Damn it... det borde ju då bli 2000kr... hur i :censored går det ihop sig att de är så dyra??? :huvet

Frågade om de hade svarta kylvingar och hur mycket de isåfall kostar...

svar från Tommy på Karlströms:
....
"Finns lackade dyra som attan ca 1000 kr st

Med vänliga hälsningar

Tommy Karlström"
....

Damn it... det borde ju då bli 2000kr... hur i :censored går det ihop sig att de är så dyra??? :huvet

Ja tyvärr så är de lackade så dyra. Kolla på www.knobby.se och vilka som är åf för dem. De har ett par för ca. 550:- :tummenupp

eller så kollar du med Superbike om de har några kvar (de var åf)... de har ju utförsäljning. de kanske kan skicka dem.

Last edited:
Ja tyvärr så är de lackade så dyra. Kolla på www.knobby.se och vilka som är åf för dem. De har ett par för ca. 550:- :tummenupp

eller så kollar du med Superbike om de har några kvar (de var åf)... de har ju utförsäljning. de kanske kan skicka dem.

Gytt.. ska kollas upp... tack för svaret
:)

[EDIT]: kollat in knobby nu. Dem har en jäkla massa kylarvingar, men vilka passar en 640?? Är det samma som 525 eller är det KTM 4T?? Säkert en korkad fråga... men jag har inte en aning alltså....

ang. superbike. Deras hemsida ser väldigt mysko ut. Hade tänkt att ringa dem, men tji fick jag... kan inte se nåt tel.nummer.... får kolla eniro

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back