ktm-plast sökes.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Tjena.

vet inte om det är tillåtet att göra såhär, är det inte får nån vänlig moderator gärna plocka bort den.

Men det är iaf så att jag är på jakt efter en bakkåpa samt ett par kylvingar till bland annat KTM 525 exc av nyare modell.

Vad jag vet har nästan alla extra plast till sina hojar. En del mer än andra osv. Någon som känner att du har lite väl mkt och kan tänka dig att sälja detta till mej?:)

Skick spelar absolut ingen roll, bara det är billigt. Är inte ute efter något nytt då det ändå skall sågas och moddas med grejerna.

Hör av er via pm om ni har något av intresse.

// Linus

Edit: jag finns i Göteborg. är ett plus om även ni finns här. är dock inget måste.

finns massor på blocket

varsågod att skicka valfri länk. jag har kollat varenda annons utan att hitta något intressant. finns nån annons med nya grejer men det är inte intressant. jag har till och med skickat ett par mail till folk som säljer sina hojar och nämer att dom har extra plast om dom kan släppa plasten vid sidan av.

http://www.blocket.se/vi/14374266.htm?ca=23_3_s

http://www.blocket.se/vi/14233146.htm?ca=23_3_s

http://www.blocket.se/vi/14339262.htm?ca=23_3_s

d e vad ja kan hitta som har lite relevans. Vet att det fanns en annons ute med sjukt mkt KTM plast i massa olika färger o olika dekaler osv, begagnat, men den verkar inte finnas kvar.

såg den annonsen med massvis. men han inte ringa innan den försvann.

den första är nya grejer = för dyrt.
den andra har jag sett. mailat men inte fått svar
den tredje innehåller inget mer än en frakskärm.

men tack ändå.:tummenupp

Köp akrat till mig så får du mina originalkylarvingar:D

Skulle precis klistra in den annonsen här :tummenupp

Fan, jag tar skärmen.

Last edited:
Skulle precis klistra in den annonsen här :tummenupp

Fan, jag tar skärmen.

Jag har massa svart plast till salu!!
garage.php

tror du dom passar min..har en 525 exc 03?? gör dom de så köper ja nog rubbet av dej om de är alla den plasten som är på bilden:)

är det de enda som inte passar? för då kan man ju köpa grejjan av han o leta upp en annan bakdel som passar!...för dom andra passar elelr??

är det de enda som inte passar? för då kan man ju köpa grejjan av han o leta upp en annan bakdel som passar!...för dom andra passar elelr??

ja , kylarvingarna är inte exaxt samma i formen, men den ktm 03an ja har grejat med gick de o kränga på mina kylarvingar iaf..

menar du att du skulle köpa kylarvingarna och skaffa en annan svart bakdel? eller en annan bakram?

kylarviigarna passar, men inget av det andra. Dock är det smågrejer som skiljer på bakramarna, så känner du nån aluminiumsvetsare så slipper du kanske köpa en ny bakram för 3000.- bara för att få plasten att passa tillsammans med din nya luftburk, innerskärm, skylthållare och baklampa =P

ja , kylarvingarna är inte exaxt samma i formen, men den ktm 03an ja har grejat med gick de o kränga på mina kylarvingar iaf..

menar du att du skulle köpa kylarvingarna och skaffa en annan svart bakdel? eller en annan bakram?

vet inte hur mycket plast han ska sälja av från bilden..men ja är ute efter en massa svart plast..och går de att få på den plasten han har så köper ja den av han o leta upp en annan svart bakdel.

va trött ja blir på detta att leta svart plast till henne, inte är de lätt heller att hitta snygga märken att trycka på kylvingarna....suck i röven:huvet

Last edited:
Jag har två alldeles nya nummersidor om du är sugen? Samt en bakram med svart skärm, nummerskyltshållare osv. Jag kan tanka upp bilderna o visa om du vill?

Jag har två alldeles nya nummersidor om du är sugen? Samt en bakram med svart skärm, nummerskyltshållare osv. Jag kan tanka upp bilderna o visa om du vill?

jo gör de..

sen en väldigt dum fråga:tungan
men bakram...va menas med de..hela bakre delen av ramen ,eller bakskärmen??

jo gör de..

sen en väldigt dum fråga:tungan
men bakram...va menas med de..hela bakre delen av ramen ,eller bakskärmen??

bakramen är den delen som är fastskruvad i huvudramen. dvs ramen som är chrome/blankfärgad medans vanliga ramen oftast är pissgul

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman