KTM mxc 525 -04

Steef

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Ort
i lägenhet
Hoj
en står i garaget
Jag är sugen på en 525à -04à men kan inte så mycket om den modellen och tänkte fråga om den är brukbar för landsväg ochså?

Jag tänkte.... klarar den en asfaltsbit på ca: 20 mil?
Eller är den mest lämpad för offroad?

Jag vill köra både landsväg, endurospår och statskörning och även lite skoterled på vintern :banana
 
20milasfalt, så tänkte nog inte de som gjorde hojen. Men frågan e om du pallar att tanka 3ggr å stanna för värk i häcken 25 gånger :D

Steef skrev:
Jag är sugen på en 525à -04à men kan inte så mycket om den modellen och tänkte fråga om den är brukbar för landsväg ochså?

Jag tänkte.... klarar den en asfaltsbit på ca: 20 mil?
Eller är den mest lämpad för offroad?

Jag vill köra både landsväg, endurospår och statskörning och även lite skoterled på vintern :banana
 
Värk i häcken kanske han redan har, eller e van vid precis dom du.. vad vet vi ;)

- Johan
 
:D Jag "antog" att han har en kåphoj nu med tanke på hans avatar, då brukar det morras lite att grensla en motard å åka fler än 2km.

Men det kan stämma men det är inte rätt :hihi

mr_rockster skrev:
Värk i häcken kanske han redan har, eller e van vid precis dom du.. vad vet vi ;)

- Johan
 
Jag har hört rykten om att man kan få ont i baken av andra saker än att åka båge.. men vad vet jag...
 
Ja, men det är mera vibbar än en exc, fast mindre än lc4orna...... så allt e väl relativt...... :gnissla

Rockster, vad försöker du säga? Har du någe att berätta för oss :va

Steef skrev:
Ja Husabergen vibrerar ju ganska mycket :tomten
 
Jag tror de flesta hojjar håller för asfalt i 20 mil.
Däremot så tror jag inte en KTM med RFS-motor gillar att göra det speciellt många gånger utan att byta lager och kolv och annat jobbigt.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top