KTM LC4 motard

Jag äkte mälaren runt med min dam på motarden... så visst går det men det var ingen njutning varken för mig eller damen. Sen är det ju busningspotentialen som är så läcker med en motard och den går liksom förlorad när regeringen är med... :rolleyes:

Superbus 640 skrev:
Jag äkte mälaren runt med min dam på motarden... så visst går det men det var ingen njutning varken för mig eller damen. Sen är det ju busningspotentialen som är så läcker med en motard och den går liksom förlorad när regeringen är med... :rolleyes:

Äh, man får väl byta "land" då till ny regering som inte alls har nåt emot busiga förslag!! :D
Finns mkt man kan göra två pers på en motard! :brynad

Wheeliegirl skrev:
Äh, man får väl byta "land" då till ny regering som inte alls har nåt emot busiga förslag!! :D
Finns mkt man kan göra två pers på en motard! :brynad

:D :D Så du menar att en regering från Belgien skulle vara mer förstående och villig... till bus :rolleyes:

Hmmm.... jag vet inte riktigt om det kan stämma. Då jag varit nere i Bryssel så har inte jag hittat några bevis på villighet :rolleyes: till bus på hoj... i allafall:p

Ang alla saker man kan göra på en motard så stämmer det men vissa saker fungerar sämre då man åkt långt... vissa saker domnar bort efter tillräkligt mycke vibrationer :D I små doser så är de bara nyttigt och skönt men efter en mälaren runt resa så sätter det vissa spår :D

Men skam den som ger sig :rock

När kulorna ledsnat att hoppa på sadlen åå håller på att domna bort så säger du åt tjejen bara typ: Nä, vi stannar för jag vill kramas lite...........

Då blir hon förvånad å tycker du är skitsöt!!!!!!

Det funkar, så när du fått liv i grejorna så åker ni vidare några mil igen........

Tom Byron skrev:
När kulorna ledsnat att hoppa på sadlen åå håller på att domna bort så säger du åt tjejen bara typ: Nä, vi stannar för jag vill kramas lite...........

Det funkar, så när du fått liv i grejorna så åker ni vidare några mil igen........

Nu är det så att jag är tuffare än somliga tror... :D Min apparat står i alla väder det som var lite jobbigt var att damen som blev sittande på handtagena domnde av så det spelar ingen roll hur duktig jag var hon kände ingenting... :rolleyes:

Sånt kan ju vara jobbigt för en som är van att få beröm :D
Det kan ju inte varit mitt fel, jag drack ju farligläsk hela kvällen och var en riktigt he-man hela tiden på Strul mc:s fest i Enköping... eller :confused:

Tom Byron skrev:

Där har vi det :lol som pricken över i'et fulländad plan, kommer jag köra stenhårt med. tackar för tippset

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman