CAS
Tough People Never Die
Saker som ska/eventuellt ska göras på min KTM 620 SuperComp -01
*Diodbaklyse
*525 EXC bakdel
*Moddad bakram till ovanstående
*Höja styret
*Kortare koppling/bromshandtag
*Fälgstripes
*Svart plast
*2008 framlampa
*Färgade slangar
- Färdiga modifikationer/saker som sitter på hojen -
- Saker som jag har hemma/har beställt/pågående -
- Saker som ska beställas/eventuellt göras senare -
Dags att börja med alla modifikationer på nya hojen. Man kan ju inte köra original! Tanken är att göra den till en clean gaträser, och komma ifrån det lite offroadiga som jag tycker den har nu, tänker mest på bakdelen och det fyrkantiga lyset fram osv. Jag kommer använda denna tråden som en byggtråd, och för att fråga om hjälp. Förmodligen kommer jag inte kunna uppdatera hela tiden, eftersom det dyker upp andra saker då och då, men jag ska göra mitt bästa!
Jag har en bakkåpa från en KTM 525 EXC -06, som Werner666 har sponsrat mig med
Tack ska du ha för den! Det ligger även ett diodlyse á la Danmobility och väntar, som jag hade på min R6a förut. Om jag inte får tag i en billig bakram från någon, så får jag ge mig på att svetsa ihop en egen, vilket inte verkar helt omöjligt. Hur som, slänger upp bilder osv allt eftersom prylar kommer in, och jag har tid
Ciaoo
EDIT: Vore schysst om någon admin kunde ändra titeln till KTM 620SC - Modtråd
EDIT II: Meckade ihop ett dreamy filmklipp från mina första seriösa försök att köra på bakhjulet. Är en bit kvar till balanspunkten, men what the hell, tycker det går rätt bra!
(Hör ju inte riktigt hemma här, men vafan)
[YOUTUBE-ID]pC_763xE5no[/YOUTUBE-ID]
*Diodbaklyse
*525 EXC bakdel
*Moddad bakram till ovanstående
*Höja styret
*Kortare koppling/bromshandtag
*Fälgstripes
*Svart plast
*2008 framlampa
*Färgade slangar
- Färdiga modifikationer/saker som sitter på hojen -
- Saker som jag har hemma/har beställt/pågående -
- Saker som ska beställas/eventuellt göras senare -
Dags att börja med alla modifikationer på nya hojen. Man kan ju inte köra original! Tanken är att göra den till en clean gaträser, och komma ifrån det lite offroadiga som jag tycker den har nu, tänker mest på bakdelen och det fyrkantiga lyset fram osv. Jag kommer använda denna tråden som en byggtråd, och för att fråga om hjälp. Förmodligen kommer jag inte kunna uppdatera hela tiden, eftersom det dyker upp andra saker då och då, men jag ska göra mitt bästa!
Jag har en bakkåpa från en KTM 525 EXC -06, som Werner666 har sponsrat mig med

Ciaoo
EDIT: Vore schysst om någon admin kunde ändra titeln till KTM 620SC - Modtråd
EDIT II: Meckade ihop ett dreamy filmklipp från mina första seriösa försök att köra på bakhjulet. Är en bit kvar till balanspunkten, men what the hell, tycker det går rätt bra!

[YOUTUBE-ID]pC_763xE5no[/YOUTUBE-ID]
Bifogat
Last edited: