Ktm lc4 -99 dyrt/billigt???

• Thread starter Thread starter Therudeboy
  • Start date Start date

Therudeboy

Guest
Årsmodell 1999
Cylindervolym 640 cc
Antal mil 852 mil
Pris 52k

Last edited:
Jocke skrev:
Såg en för 45 kkr på Blocket för inte så länge sen, men den är inte kvar. Har hans e-mail dock om du är intresserad.

Annars verkar det väl vara ett rätt normalt pris. Däremot kostar väl en Husa -02 mindre?

51 kkr -> http://www2.blocket.se/view/1399571.htm?l=0&c=1

Måste köpa genom mc firma :rodnar Jag hade tänkt att bjuda 50k för den iallafall.

Villken hoj har lägst service intervall? jag vill åka ganska långt utan att behöva byta olja med mera som på en cross.

Om du inte vill serva så mkt är KTM definitivt ett bra val. (500 mil) Fast en Husa 650 går ju bättre än en lc4... Iaf på bana.

jesseboy skrev:
Om du inte vill serva så mkt är KTM definitivt ett bra val. (500 mil) Fast en Husa 650 går ju bättre än en lc4... Iaf på bana.

Men då blir det nog en Ktm,ska nog prova på bana någon gång men det jag vill nu är att köra gata och busa :)

Ok, får dock utfärda en varning...
När du väl testat att köra på bana är du garanterat fast.
Helt plötsligt känns det ganska trist att busa i stan...
Trots att det är hur kul som helst.

Jag skulle kunna tillbringa all min lediga tid på banan!

...fastän jag suger lite lätt... :rodnar

jesseboy skrev:
Ok, får dock utfärda en varning...
När du väl testat att köra på bana är du garanterat fast.
Helt plötsligt känns det ganska trist att busa i stan...
Trots att det är hur kul som helst.

Jag skulle kunna tillbringa all min lediga tid på banan!

...fastän jag suger lite lätt... :rodnar

Frågan är om det blir så för min del,hade ganska nyss en cr 250 -01 som var så mycket roligare på gatan än på bana iofs cross bana.men man ska aldrig säga aldrig :)

KTM 640-99

Köp min 640-99 istället! Orange/svart, mycket snygg i plasten, 1100mil, aluhasplåt, LV-reggad för 2 pers, pakethållare, blinkers, bakfotpinnar, EXS-effektdämp + original. Nyss bytt olja/filter. Vad sägs om 45.000:-? En kompis har en mc-firma om du måste köpa genom firma, så det går nog att lösa.
0705-148722 Andreas

Får en bild nedskalad i eftermiddag, så då kan jag lägga ut den på SH om du vill?

Re: KTM 640-99

Slow-how XR600 skrev:
Köp min 640-99 istället! Orange/svart, mycket snygg i plasten, 1100mil, aluhasplåt, LV-reggad för 2 pers, pakethållare, blinkers, bakfotpinnar, EXS-effektdämp + original. Nyss bytt olja/filter. Vad sägs om 45.000:-? En kompis har en mc-firma om du måste köpa genom firma, så det går nog att lösa.
0705-148722 Andreas

Får en bild nedskalad i eftermiddag, så då kan jag lägga ut den på SH om du vill?

Beror på om jag hittar ett nytt jobb snabbt då jag blir arbetslös om en månad :( Men lägg gärna upp bild för det kan/är väldigt intressant.

KTM640

Här kommer bilden. Sitter crossdäck på nu, men om du ska köra på gata kan du istället få de offroaddäck som sitter på bilden. Funkar bra både för grus och gata.

Bifogat

• ktm640.jpg
    ktm640.jpg
    131 KB · Visningar: 336
Om du funderar på en KTM-LC4 640 så köp en beg -00 el. nyare.
Kör själv en -99 men det är lättare att hitta delar till en -00 samt att gaffeln är mycket bättre på de nyare.

Bara som ett tipps altså.

Om man får en 02'a som knappt är inkörd för 60kkr, tycker åtminstone jag att en 99'a för 52kkr är rätt dyrt

Den där hojen står på ahlqvist va?

Var och kolla på den i sommras, startade inte. När den väl startade körde en annan kille ca. 200m innan den dog, så den är nog inte problemfri.

Getingen skrev:
Den där hojen står på ahlqvist va?

Var och kolla på den i sommras, startade inte. När den väl startade körde en annan kille ca. 200m innan den dog, så den är nog inte problemfri.

japp den står där,har dock inte kollat på den pga förlorat arbete.

Men som det låter så var det ju lika bra att låta bli.

Jag gav 38 för min -97:a, iofs var det snö ute då.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla