KTM lc4 640 supermoto tråden

rvacchi

RickTM
Gick med
8 Jul 2007
Ort
Bromma
Hoj
zx-6r + ett par till
KTM lc4 640

Själv skulle jag vilja veta vart man kan få tag i billig plast.?? Nu är detta en 2002:a
 
Last edited:

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Ort
Igelstorp
Hoj
Ducati Monster m900
fruktansvärt onödig reaktion bara för att jag hade en dålig dag.
 
Last edited:

Tobbe 86

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2009
Ort
Floda
Hoj
ZXR 750/KTM 625 smc
nu är det ju såhär att är man så jäkla spåning så man inte kan läsa kl halv 4 på morgonen. då ska man även ge fan i att starta trådar.. du säger att du inte hittat någon.. hur jävla urbota korkad är man inte om man inte lyckad hitta där det står MODELSPECIFIKA DISKUSSIONER och på tredje raden har du KTM 640 TRÅDEN..

jag blir så jävla lack när sånna här lata jävlar skapar trådar.. nu är förvisso inte sporthoj segt längre.. men shit like this hjälper inte till....

lär dig läsa

Det va ju väldigt moget och trevligt bemötande han fick av dig! Kanske skulle vara bättre om du inte skrev något alls om du nu inte hade tänkt hjälpa honom istället för att skriva rent ut att killen är dum i skallen. Sånt här blir iaf jag riktigt förbannad av att läsa på ett forum där man förväntas hjälpa varandra. Hoppas du inte får någon hjälp av någon när du en dag klantar dig eller inte hittar något!!!
 

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Ort
Igelstorp
Hoj
Ducati Monster m900
tydligen så var det en riktigt dålig dag.. ber om ursäkt


detta skall jag däremot hjälpa till med.


kolla på www.race-styles.com så hittar du vad du söker.
 
Last edited:

Tobbe 86

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2009
Ort
Floda
Hoj
ZXR 750/KTM 625 smc
Så gulligt. jag nästan ser hur du hoppar jämfota :krama

Om killen seriöst hade velat haft hjälp så hade han ägnat lite mer tid åt att leta.. dagens ungdom är alldeles för lata.



hmmmmm..


detta är idioti.. men jag får väll helt enkelt förklara mig.. när killen skrev tråden klockan halv fyra inatt så var det för att starta en helt ny 640tråd eftersom han inte hittade någon. det var det jag idiotförklarade honom för. nu såg jag att när du nu läste så hade han ändrat till att det hela handlade om att han sökte plast.. alltså inte ens det jag svarade på .. därav kan nog mitt svar till honom duktikt feltolkas

detta skall jag däremot hjälpa till med.


kolla på www.race-styles.com så hittar du vad du söker.

Nä någon jämfota hoppar jag inte, inte efter ditt glamourösa inlägg iaf. Synd bara att vissa försöker vara några sorts trådpoliser istället för att försöka tillrättavisa vilsna eller okunniga forumsanvändare. Just sådana som dig som borde förbjudas på forum där det skall vistas anständiga och vuxna människor. jag bryr mig inte om det kan feltolkas eller ej, tycker inte man skriver så till någon annan av en sådan löjlig orsak. Du tror seriöst att man vill vistas på ett forum där man blir kallad för lat jävel och andra olägenheter!? Miserabelt värre.
 

rvacchi

RickTM
Gick med
8 Jul 2007
Ort
Bromma
Hoj
zx-6r + ett par till
"Tobbe86":tummenupp, bara för att "negliance" inte verkar ha fått ligga på extremt länge så behöver vi inte komma ner på hans dagis nivå!!!!

Så, är det någon som vet vart man kan köpa plast med bra passform och gärna billigt till KTM lc4 640 -02?

Mvh
Rickard
 
Last edited:

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Ort
Igelstorp
Hoj
Ducati Monster m900
"Tobbe86":tummenupp, bara för att "negliance" inte verkar ha fått ligga på extremt länge så behöver vi inte komma ner på hans dagis nivå!!!!

Så, är det någon som vet vart man kan köpa plast med bra passform och gärna billigt till KTM lc4 640 -02?

Mvh
Rickard

sorry till både tobbe och rvacchi..

alla kan tyvärr ha en dålig dag.. min var igår det gick tyvärr ut över er båda. och speciellt rvacchi.. sämre människa är jag dock inte än att jag kan erkänna att jag beteede med som ett arschele igår..

här hittar du iallfall den plast du söker . .dom är bra att ha att göra med

http://www.race-styles.com
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top