KTM hjälte i Norrköping

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Såg en snubbe på en KTM Duke i dag vid två hugget på promenaden tyckte jag kände igen honom som notorisk bakhjulsåkare så jag sa till kollegan kolla nu, å vipps flög hjulet i luften. Problemet var bara att nån dum bilist framför blev grinig, så vid röd ljuset konverserade dom lite. KTM mannen drog upp hojen på slangen vid grönt å vi trodde historien var slut, men bilen for efter som en skollad råtta. Kollegan och ja jubbla åt segern och tyckte att det var ganska kul att nån snittsar till det lite. Men när han svängde av följde bilen efter. Vill vet vad som hände snälla träd fram å berätta om du nu finns här förstås.

Last edited:
Hehe kul, synd att man missade det!

ecce skrev:
Såg en snubbe på en KTM Duke i dag vid två hugget på promenaden tykte jag kände igen honom som notorisk bakhjulsåkare så jag sa till kollegan kolla nu, å vipps flög hjulet i luften. Problemet var bara att nån dum bilist framför blev grinig, så vid röd ljuset konverserade dom lite. KTM mannen drog upp hojen på slangen vid grönt å vi trodde historien var slut, men bilen for efter som en skollad råtta. Kollegan och ja jubbla åt segern och tyckte att det var ganska kul att nån snittsar till det lite. Men när han svängde av följde bilen efter. Vill vet vad som hände snälla träd fram å berätta om du nu finns här förstås.

hehe, okej, med största sanolikhet ingen civil-polis då...;)

Annars så finns det ju tyvärr några i Nrk...;(

ecce skrev:
Såg en snubbe på en KTM Duke i dag vid två hugget på promenaden tykte jag kände igen honom som notorisk bakhjulsåkare så jag sa till kollegan kolla nu, å vipps flög hjulet i luften. Problemet var bara att nån dum bilist framför blev grinig, så vid röd ljuset konverserade dom lite. KTM mannen drog upp hojen på slangen vid grönt å vi trodde historien var slut, men bilen for efter som en skollad råtta. Kollegan och ja jubbla åt segern och tyckte att det var ganska kul att nån snittsar till det lite. Men när han svängde av följde bilen efter. Vill vet vad som hände snälla träd fram å berätta om du nu finns här förstås.

Lägg en tråd i Supermotard-forumet här på SH eller på Supermotard Swedens forum :fakta

Mvh: Admin @ supermotard.se

Ahh känner igen honom. Stod nämligen häromdagen i bilkö på skvallertorget ner mot kungsgatan där han kom på vänstersidan o körde om alla på bakhjulet o ställde sig först vid rödljuset. hehe Sen när det blev grönt så vips upp på bakan igen.

:)

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back