KTM historia arbete

Brynad

Steechk
Gick med
14 May 2010
Hoj
KTM 690 SMC -10, KTM 525 EXC -07, Yamaha WR 125 R -09
På vilken nivå skriver du?

Jag har börjat med att ringa KTM i Örebro (HK). Får du inte bra och ärliga svar där så hade jag kontaktat Österrike direkt. Boka en telefonintervju med den som du bäst tror besvarar dina frågor. Informastions-, utvecklings- eller marknadschef, vilken inriktning du nu har på arbetet.

Tror att det är svårt att hitta vettig info där källorna kan godtas annars.

Exakt, och när du ändå har dem på linjen så kan du ju fråga om du inte får titta förbi för en personlig visning. Är du tillräckligt trevlig och enträgen så är det antagligen inga problem, de släppte till och med in mig...

Tack för svar! Det är "gymnasienivå" så kanske inte superavancerat, men vill ju fortfarande göra ett bra arbete.. men ska prova att ringa till KTM, det var ju en riktigt bra ide!

Tack för svar! Det är "gymnasienivå" så kanske inte superavancerat, men vill ju fortfarande göra ett bra arbete.. men ska prova att ringa till KTM, det var ju en riktigt bra ide!

Glöm inte att de använder WP-dämpare från sydafrika, där har du nog ett till arbete :tungan

• Gilla
Reaktioner: Loy
Tror också på att det är helt rätt att ringa dit! :tummenupp

När jag skrev projektarbete på gymnasiet (om bensin) kontaktade jag preemraff i gbg, inga problem att få komma dit på studiebesök, dom bokade in mig när högskolan i halmstad va där så jag hakade på dom. Gött att fixa grejer på egen hand, allt behöver inte gå genom skolan.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt