KTM-handlare Stockholm

centertanksen

Medlem
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Honda CBR900RR
Skulle precis montera ihop min framgaffel så såg jag att damskydden var riktigt dåliga. Fick beställa delarna från Karlströmsmotor men det känns lite surt att betala 100kr i frakt på något som kostar 240kr och dessutom vänta några dagar. Så till nästa gång. Finns det någon KTM-handlare i Stockholm som har KTM-prylar? Vet att MC-sport i Arlanda finns men det känns alldeles för långt bort för mig. Förut låg ju Dirtbike runt hörnet men dom har ju gått i konkurs. Fast dom hade ju nästan aldrig något på lager iallafall (kanske var därför dom gick i konken).

Ligger det inte en KTM affär på sveavägen fortfarande? vet inte hur det är med lager men dom kan ju ta hem..

Ligger det inte en KTM affär på sveavägen fortfarande? vet inte hur det är med lager men dom kan ju ta hem..

Det var väl Dirtbike som ägde den och dom hade verkligen inte ett lager. Ska man ändå beställa hem så kan man ju lika gärna beställa från nätet och hämta ut det på affären fram till 21.

Skulle inte bli jätteförvånad om Ava eller Mc-varuhuset börjar sälja KTM snart. Satans var tråkigt.. Känns ungefär som när Stadium börjar sälja Billabongkläder.

Edit: Fast Ava ligger så pass nära mig så att det ändå skulle vara bra.

Har du kollat med http://www.rotera.se även om de är mest inriktade på hjullager så säljer de även tätningar. Kommer inte ihåg men det fanns nån till firma som höll på med tätningar. Kan absolut rekommendera Rotera om du ska köpa kedja - drev - lager.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back