KTM-förare på söderleden idag kl 10:45? vem?

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Såg en riktig hjälte idag på en KTM Duke(?) på söderleden idag, mellan rådhuset och slussen.. mörk hoj med Mörka Goretex

Trevligt såg det ut att vara.. Fy F*n vad avundsjuk jag blev.
Någon härifrån?

Måste ha varit kallt som f*n. Men det såg ändå skönt ut. Det är ju för fagerlund vårväder ute.. nästan så an skall plocka fram gumman ur garaget.. :tomten

Kul att man ligger hemma med feber då... =(

Mycket sol var det idag...

jag brukar tuffa på, är inte kallt. Men så förbannat mycket salt. Skulle vara trevligt om fler ville ut

ddevil skrev:
jag brukar tuffa på, är inte kallt. Men så förbannat mycket salt. Skulle vara trevligt om fler ville ut

Kan du ta vägen hem på min gata imorgon, så jag har nåt att kolla på... =) Och lyssna på framförallt...

Startade upp min för ett par dagar sen, men det blev lite unken luft. Står parkerad uppe i lägenheten... =)

Har ni tänkt på att nästan hela förra sommarn låg temperaturen å pendlade kring 10grader... Men skillnaden var att regnet öste ner så gott som varje dag... Alltså är det med andra ord bättre hojväder kring december-januari än det var i somras...

Finns det någon vädergud man kan tillbe om soligt väder 2005... Kan tänka mig att starta upp en sekt isåfall, eller vad som helst... :4skrika

Kom precis in från en tur med husan :) 8 grader varmt, 85% torr asfalt, varför inte? Dessutom ingen jäkla orkan

ddevil skrev:

Hehe du är inte klok! :tungan

Inga mer vurpor nu så vi kan åka i sommar :fatta!

ddevil skrev:

det e nästan sommar ute nu :tummenupp
tänkte ta en liten tur nu och lattja lite, hoppas bara moppen startar..

fan det va snorhalt ute, va blankis på vissa ställen :D
Men fan va roligt det är att va ute och slanga igen :tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti