KTM Duke 2 - 22år - småstad (by)

Patrik.L

Velpelle....
Gick med
26 Jun 2006
Hoj
Ducati 1098s Tricolore
Funderar på att köpa en Duke 2 (640) är 22år bor i en liten "by" som heter Heby. Tog kortet iår. (2007) Någon som vet bästa försäkringsbolaget för den? skulle helst inte vilja betala mer än runt 500/månad helförsäkrat.

Tack på förhand!!!
///Patrik

Last edited:
Funderar på att köpa en Duke 2 (640) är 22år bor i en liten "by" som heter Heby. Någon som vet bästa försäkringsbolaget för den? skulle helst inte vilja betala mer än runt 500ingen.

Tack på förhand!!!
///Patrik

jag har en Duke II till salu... :yoparty
jag har min offroad försäkrad hos bilsport/mc

Funderar på att köpa en Duke 2 (640) är 22år bor i en liten "by" som heter Heby. Någon som vet bästa försäkringsbolaget för den? skulle helst inte vilja betala mer än runt 500ingen.

Tack på förhand!!!
///Patrik

500:- helår? de låter ruggit billigt,

jag fick en premie på 1500:- halv helår på en Husaberg av Folksam i våras. så de är väll runt de pengarna du kommer hamna antar jag.

jag fick en premie på 1500:- halv helår på en Husaberg av Folksam i våras. så de är väll runt de pengarna du kommer hamna antar jag.

Mena såklart 500kr / månaden =) helförsäkrat helst

jag har en Duke II till salu... :yoparty
jag har min offroad försäkrad hos bilsport/mc

Du har pm!!
//Patrik

Last edited:

Ringde folksam, dem ville ha 8500kr halv/helår
=/
får väl fortsätta ringa runt

Å så var det igång igen. Dax att ducka i båda lägrerna.

Vad det gåller försäkringsfrågor kommer svaret alltid vara det samma: Ring runt å kolla! Det är rena lottot där ute.
Vad min erfarenhet beträffar kan jag meddela att länsförsäkringar har i sifferform bett mig dra åt helvette då jag ringt ang båda mina hojar. Bilsport och mc tycks vara finfina vad det gäller motarder men brukar inte vilja ta i folk som e under 25 / haft sitt körkort i mindre än 5 år. Jag gillar If, If gillar mig. Men som sagt, ring runt till hela högen! De är inte så många. Lycka till!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park