KTM Duke-00

steelbeam

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
allt sålt, men en mini nu iaf.
Tjenix! E på G att byta min nuvarande hoj+en slant mot en KTM duke -00:a.
Han begär ca 50000kr för den.Den har gått ca:1200mil och skall vara i fint skick i övrigt förutom att den ena? Kylarvingen var lite skadad. Det jag undrar nu e hur mycket skulle en sådan isåfall gå på(kylarvingen)? Är det något annat som brukar vara ett uppkommande problem för just denna årsmodell? E det något spec. som man kan kika lite extra på (fel m.m)
Är hemskt tacksam för svar, för jag skall kika på den på Onsdag :)
Adjö!

steelbeam skrev:
Tjenix! E på G att byta min nuvarande hoj+en slant mot en KTM duke -00:a.
Han begär ca 50000kr för den.Den har gått ca:1200mil och skall vara i fint skick i övrigt förutom att den ena? Kylarvingen var lite skadad. Det jag undrar nu e hur mycket skulle en sådan isåfall gå på(kylarvingen)? Är det något annat som brukar vara ett uppkommande problem för just denna årsmodell? E det något spec. som man kan kika lite extra på (fel m.m)
Är hemskt tacksam för svar, för jag skall kika på den på Onsdag :)
Adjö!

Är kylarvingen grön eller röd så kostar den runt tusenlappen tror jag, jag hade en röd duke och frågade vad det kostade att göra den grön........995styck för kylarvingarna styck....... men det kan ju ha sjunkigt nu

Kolla helhetsintrycket, ev om fälgarna är buckliga, snackas om att de kan vara känsliga men inget jag märkte.

Kolla ifall motorn driver olja, inget att oroasig för så mycket men läge att pruta...... priset verkar väl schysst om den är fräsch

Re: Re: KTM Duke-00

OK Thanx :rolleyes: ! Men ni som vet, fyll gärna på med mer saker.. eller kanske inte finns mera skavanker på Duken ;)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra