Är det någon som har en främre bromsskiva och en svart 17" framfälg alternativt en 21" som jag kan använda navet från till en KTM 625,640,660 års modell 2000-2003 liggandes?
Fälgen är den med 20mm axeln.
Kan även vara intressant med en bromspump.
Fälgen är den med 20mm axeln.
Kan även vara intressant med en bromspump.
Last edited:
