KTM Dekaler

Hehe, jo kanske det.. Men dom gör tydligen efter ens eget önskemål också om man vill ha nåt lite mer personligt som man själv tycker är snyggt.

Maila dom och säg att det är en ktm lc4 du vill ha dekaler till... Dom kostar en del dineros iaf, 2k för båda vingarna sa han jag köpte hojen av.

Här är min iaf..

Bifogat

• 2.JPG
    2.JPG
    49.1 KB · Visningar: 482
ett set dekaler som dom här kostar 99 eur i tyskland

Bifogat

• phpThumb.jpg
    phpThumb.jpg
    15.8 KB · Visningar: 289
Busaberg skrev:
70$ för dekalerna till LC4 och 25$ för frakten kostade det när jag beställde.Plus moms härhemma också.

Nja vette f.n om jag skulle beställa men visst för nån som gillar bling-bling så är det väl ok! :3freak

photo2.jpg

Så kan en KTM också se ut.
Ber om ursäkt för den usla bildkvalitén och röriga bakgrunden.

varför finns det knappt några till en -02? :huvet pallar inte lägga ut 3k för en ny tank och nya kylarkåpor.

Jag har också beställt därifrån ikväll. Ett helt nytt plastkit runt om, samt dekaler :D . Det är ju på tiden att jag byter, har ju inte ens kört något med den ännu :tummenupp

MjO skrev:
Jag har också beställt därifrån ikväll. Ett helt nytt plastkit runt om, samt dekaler :D . Det är ju på tiden att jag byter, har ju inte ens kört något med den ännu :tummenupp

Jag vet hur de e... Har inte kört min än heller. Ska aldrig mer köpa en ny hoj när vintern nalkas :huvet

Ni som beställt både plast + dekaler.. Hur funkar det, sätter dom på dekalerna innan dom skickar grejjerna om man vill det? Bökigt o hålla på själv o klistra tror jag ? :va

Du kan få dem att montera dem, dock kostar det extra. Skulle inte tro att det är allt för krångligt att montera dem själv. Dock vill man ju ha tungan rätt i munnen då de är rätt dyra.

Stoffy skrev:
Snygga! Vart köper man dom? Tänkte fixa nya till min 450
Menar du XGX dekalerna så är det nog enklast att beställa direkt därifrån.Vet inte om någon svensk återförsäljare. www.xgxracing.com Det tog ca 2 veckor när jag beställde.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back