KTM ClubScandinavia vattenlek

Asså, jag tycker mig se ett mönster! Först vurpar Johan på KTM:s bandag, å nu vurpar han med sin enduro - är det månde så att Johan.
1. Helst skall hålla sig hemma eller
2. Bör skaffa sig ett fordon med stödhjul?
:rofl

Hej!

Jag måste få fråga, vad gör man med hojen efter den har fått ett sådant ordentligt bad? Är det bara att försöka starta den eller måste man börja öppna motor etc och tömma ut lite vatten?

Mvh

Trodde badsäsongen var över men det är klart att om det är lagom långgrunt kanske tempen håller i sig... SÅg sådana tendenser till vattendrag i Västerås endurospår med, kanot hade inte varit fel! Nästa badrunda är jag sugen på att vara med... Kan ta med en flytväst till Johan då!

/Mattias

Hej!

Jag måste få fråga, vad gör man med hojen efter den har fått ett sådant ordentligt bad? Är det bara att försöka starta den eller måste man börja öppna motor etc och tömma ut lite vatten?

Mvh

En sväng upp å ner så de vatten som tagit sig in någonstans rinner ut.
har den sugit i sig vatten så kan de vara läge med ett oljebyte oxå.

Asså, jag tycker mig se ett mönster! Först vurpar Johan på KTM:s bandag, å nu vurpar han med sin enduro - är det månde så att Johan.
1. Helst skall hålla sig hemma eller
2. Bör skaffa sig ett fordon med stödhjul?
:rofl

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=247365

Trodde badsäsongen var över men det är klart att om det är lagom långgrunt kanske tempen håller i sig... SÅg sådana tendenser till vattendrag i Västerås endurospår med, kanot hade inte varit fel! Nästa badrunda är jag sugen på att vara med... Kan ta med en flytväst till Johan då!

/Mattias

Just de ja.. vi måste ju komma på besök till västerås å få en gudiadtur :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...