KTM butiker i stockholm?

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Visst finns det en KTM butik i sthlm? var ligger den, www adress? telefon nummer?

KTM Center i Stockholm
Sveav. 126 11350 STOCKHOLM, 08 - 673 66 30

:tummenupp

Nån som vet om någon av dom har en KTM 525 SMR? annars så ringer jag bara imorn iochförsig

Nalken skrev:
Glöm inte Ragnar på Lelles som brinner för att ge superservice till sina kunder!!

Jepp Lelles ja.....fast är man en sån som behöver grejorna relativt snabbt (som de flesta inkl. mig är) så är inte Lelles ett säkert kort....

I stort sett allt har en väntetid på 3-4 veckor...det är service de! :kocko

LocDog skrev:
Jepp Lelles ja.....fast är man en sån som behöver grejorna relativt snabbt (som de flesta inkl. mig är) så är inte Lelles ett säkert kort....

Nån som köpt hojj därifrån då? behöver man vänta 3 månader då på en hojj?

LocDog skrev:

Lelles är inte bara skit som vissa verkar tro, KTM-Ragnar är killen som försöker lösa ditt problem även om det betyder att han knappt ser sitt eget hem (jag har sett honom in action).
Sen att dom inte kan sköta sin postorder det är en annan sak.

Ragnar på Lelles är helt underbar!
När jag hade min Duke hos honom för vevlager byte så tvättade han tom ramen bara för att hojen skulle se snygg ut när jag fick tillbaks den :Bugar
McSport i arlanda har också kanonservice dock så har dom oftast upp över öronen med jobb.

Dirtbike kan däremot brinna i h*******!!

Rammstein skrev:
När jag hade min Duke hos honom för vevlager byte så tvättade han tom ramen bara för att hojen skulle se snygg ut när jag fick tillbaks den :Bugar
McSport i arlanda har också kanonservice dock så har dom oftast upp över öronen med jobb.

vad är problemet med dirtbike?

Rammstein skrev:

Ragnar är kanon :tummenupp Synd bara att det är så långt till Lelles

johanrehn80 skrev:
vad är problemet med dirtbike?

Om du bara ska handla prylar så är dom ok, överpriser, men ok...

Men om hojen ska in på service, så har jag hört en del hårresande detaljer i slarvighet och jidder...

Zana skrev:
Om du bara ska handla prylar så är dom ok, överpriser, men ok...

Men om hojen ska in på service, så har jag hört en del hårresande detaljer i slarvighet och jidder...

blir så trött. Jag beställde grejer och ringde igår och hörde att de hade kommit. Åkte dit idag (Lördag, Öppettider 11-13 ) kom dit klockan 1130 och det var stängt. På hemsidan står inget om andra tider, och på grinden stod Lördag 10-13 :mad:

johanrehn80 skrev:
blir så trött. Jag beställde grejer och ringde igår och hörde att de hade kommit. Åkte dit idag (Lördag, Öppettider 11-13 ) kom dit klockan 1130 och det var stängt. På hemsidan står inget om andra tider, och på grinden stod Lördag 10-13 :mad:

Vad är problemet med dirtbike? :D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...