Ktm bottare på åsen

jo :D:D:D:D:D:D
Ska ni inte va med på nordic ktm battle cup 09 på falkenberg 4-5septemger vi behöver mer folk :tummenupp:tummenupp

Vi tenkte vi skulle bli med og kjøre på Anderstorp i slutten av september, men vi drar først til BRNO for og kjøre 4 dager med avreise 11 september.......:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Jaha, va blir det da????)

Kjører ned til Falken på natten, henter pokal, drar hjem lørdag kveld og kjører warmup og 2 race i NM-finalen:tummenupp (om jeg får lov til å stille bakerst (hadde vel havnet der uansett) uten å ha kjørt kval - regner med det er ok siden er på min hjemmebane)

Vi tenkte vi skulle bli med og kjøre på Anderstorp i slutten av september, men vi drar først til BRNO for og kjøre 4 dager med avreise 11 september.......:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Nå må dere slutte å bare kjøre trackdays:huvet det er race som teller - Falkenberg blir jo da en fin oppvarming til Brno:tummenupp

Last edited:
Kjører ned til Falken på natten, henter pokal, drar hjem lørdag kveld og kjører warmup og 2 race i NM-finalen:tummenupp (om jeg får lov til å stille bakerst (hadde vel havnet der uansett) uten å ha kjørt kval - regner med det er ok siden er på min hjemmebane)

Nå må dere slutte å bare kjøre trackdays:huvet det er race som teller - Falkenberg blir jo da en fin oppvarming til Brno:tummenupp

Du är ju stenhård :tummenupp :tummenupp
Inte bara snyggast utan även manligast i depån :D .

Jag är 45 år yngre än dig :rolleyes: men jag hade aldrig orkat med något liknande :D .

Shit...

Hela eliten kommer ju!!!

Ni får dela med er av era skills tills oss lägre stående wannabees :)!

Nå må dere slutte å bare kjøre trackdays:huvet det er race som teller - Falkenberg blir jo da en fin oppvarming til Brno:tummenupp[/QUOTE]

Ja,det kan du si,men vi satser på Anderstorp vi.........:tummenupp

Hvor sender vi påmelding til det løpet?

Stort tack till KTM för denna dagen. Jag hade det trevligt trots att jag bara provkörde rc8r'en ett pass. Jag blev IAF väldigt solbränd ;)
Tack KTM för att ni bjöd även mig på käk, trots att jag kör Honda!

Pokalerna är beställda ska fixa bilder :tummenupp
träningen går bra pb på midlanda 1,2sek förra veckan pb på gelleråsen 1,0 sek igår fyra hundradelar från min dröm tid med super duken :yoparty

träningen går bra pb på midlanda 1,2sek förra veckan pb på gelleråsen 1,0 sek igår fyra hundradelar från min dröm tid med super duken :yoparty

Kjører jeg som igår tar jeg ikke hjem pokalen:huvet Trente på Rudskogen igår og var laaaaangt fra noe personbeste:tummenner Så det skal skje mye innen Falken for at jeg skal få noe tempo:gnissla Står du for pokalen, så får jeg stå for Champis:yoparty

Kjører jeg som igår tar jeg ikke hjem pokalen:huvet Trente på Rudskogen igår og var laaaaangt fra noe personbeste:tummenner Så det skal skje mye innen Falken for at jeg skal få noe tempo:gnissla Står du for pokalen, så får jeg stå for Champis:yoparty

det är en deal :krama

Är du säker på att du kör full gas på rakan? :arsele
Nehdå, det sitter säkert 27-28 när ni ska dit.

tiden vart 1,12,040 så jag köpte ny hoj i dag o 1set r-fälgar hämtar den på ktm i örebro 3 september allt för att vinna den största pokalen :tummenupp
i årets race NORDIC KTM BATTLE 09 :yoparty:yoparty:yoparty
Vi får komma överens om poäng räkningen på fredag kväll
TYP
3a 1 poäng
2a 2poäng
1a 3poäng

Har man lika många poäng vinner snabbaste tid för dagen:tummenupp

tiden vart 1,12,040 så jag köpte ny hoj i dag o 1set r-fälgar hämtar den på ktm i örebro 3 september allt för att vinna den största pokalen :tummenupp
TYP
3a 1 poäng
2a 2poäng
1a 3poäng

Du är ju värre än mig... Jag köpte ju också ny hoj för att köra snabbare, men jag är liten och tjock så det blev inte så mycket snabbare.
Vad blev det nu då? RC8R?

TYP
3a 1 poäng
2a 2poäng
1a 3poäng

Eheeyyy coolt, endelig er det litt seriøs krig i BoTT igjen:tummenupp Nå er det som i 07 når folk til stadighet kjøpte pryler for å komme høyere i tabellen - ME LIKE:yoparty:yoparty:banana:banana:banana Hva ble det, lik min?

TYP
3a 1 poäng
2a 2poäng
1a 3poäng

Jaha, då kommer jag absolut inte hänga med nu då.

Vad ska jag ta med om du tar pokaler och Geir champis?? Gammeldansk :yoparty ?

Back