KTM & Beviks Motardcup Nyheter

Jag kommer och kollar iaf =)

åfaan.. skulle ju va skit coolt, fasst jag kan ju inget om det iofs... men men :yoparty

Men är det bara åka dit och prata med någon eller? Då måste man ju få gratis inträde med va? :tungan

Men det kan jag absolut tänka mig.

Last edited:
Funktionärerna samlas vid Café Racer (depån) runt 16:00-16:15 för genomgång. Man behöver inte vara superrutinerad för att göra nytta. Bära en hoj och vifta med en flagga klarar nästan alla.

/HW

Hur funkar det i motionsklassen? Är varje deltävling separat, eller räknas poäng
även i motion per varje deltävling för att få fram en slutsegrare?

Vi (jag) kommer räkna poäng men det är för skojs skull. Det kommer inte utses någon motionsklassens vinnare av cupen officiellt.
Sedan kan det kanske uppstå något mindre inofficiellt, förutsatt att jag vinner själv förståss. ;)

Appropå det så finns det ca 9 platser kvar i klassen motion. Bara anmäla sig och betala in kolla http://www.lms.se

Den officiella deltagarlistan i motion stämmer inte längre, jag skall se till att få ordning på den under helgen men min hempc har gått jojo mellan hem och supportreparation. Men en temporärsida med anmälda finns här. http://gatebutler.homeip.net/motard/

mvh
Peter Larsson
Sammanhållande Supermotard LMS

Nightwish skrev:
Hur funkar det i motionsklassen? Är varje deltävling separat, eller räknas poäng
även i motion per varje deltävling för att få fram en slutsegrare?

Nightwish skrev:
Varför inte? Det vore kul! Please? :Bugar
Han skulle ju fixa sammanställning om han själv vinner... Så vi får väl vara snälla mot den gamle mannen och släppa förbi honom :tungan

Supermoto skrev:
Han skulle ju fixa sammanställning om han själv vinner... Så vi får väl vara snälla mot den gamle mannen och släppa förbi honom :tungan

Jo jag vet :-)
Fast han är snabbare än mig så det lär nog göra sig självt.
Jag behöver verkligen träna på LMS för att hitta fart.
Måste i alla fall FÖRSÖKA ge dig en match :rofl

*hoppas det regnar på kommande race*

Hmm, funderar på om man kanske skulle köra motion den 16/8 eller vad det var... Finns det några platser kvar??

Ha de gôtt!

Det klart du skall göra det. Det finns för närvarande ett fåtal platser kvar, så först till kvarn. pg hittar du på www.lms.se -> rr -> supermotard......

mvh
Peter Larsson

Ludde skrev:
Hmm, funderar på om man kanske skulle köra motion den 16/8 eller vad det var... Finns det några platser kvar??

Ha de gôtt!

Butler skrev:
Det klart du skall göra det. Det finns för närvarande ett fåtal platser kvar, så först till kvarn. pg hittar du på www.lms.se -> rr -> supermotard......

mvh
Peter Larsson

Ni har nu en till plats till förfogande i AMATÖR. Brorsan
(Magnus Jensen 570smr Järfälla) bröt nyckelbenet igår och sitter hemma och talat i tungor efter div värktabletter :sjuk :kryckor :nurse

Ok.. Jag antecknar det som en avanmälan.

mvh
Peter Larsson

Cybernisse skrev:
Ni har nu en till plats till förfogande i AMATÖR. Brorsan
(Magnus Jensen 570smr Järfälla) bröt nyckelbenet igår och sitter hemma och talat i tungor efter div värktabletter :sjuk :kryckor :nurse

jävlar så coolt det var, och vilken show de bjöd på efter varje race... shit asså, måste öva mer bakjul nu asså =) ni som inte var där får absolut inte missa nästa gång...

Gitzin skrev:
jävlar så coolt det var, och vilken show de bjöd på efter varje race... shit asså, måste öva mer bakjul nu asså =) ni som inte var där får absolut inte missa nästa gång...
Varför inte vara med själv nästa gång istället för att bara kolla? Jag kan garantera att det är ännu roligare.. :)

har ingen säker inkomst och skulle aldrig ha råd att lägga cyckeln eller för övrigt köra den !, trivs bäst att vinna alla rödljus race än så länge =) men jag kommer absolut att åka bana inom kanske 2 år eller 3, lovar! =)

Rött: Asfalt, Lila: grus
Precis efter skogsdungen på gruspartiet är hoppet. Direkt där asfatlen börjar är en dubbelchikan.

Bifogat

• sviestad1024.jpg
    sviestad1024.jpg
    102 KB · Visningar: 62
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT