KTM Bandag Gelleråsen.

fjäder

Frukost är för mesar.
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
07 KTM Superduke
Ville bara kolla om någon mer från Gbg ska upp å köra den 19 augusti. KTM har bokat för gatu:yopartyhojar. Blir smarrigt tror jag.

Jag och två polare åker upp ifrån Götet. Ska bli riktigt skoj att köra lite bana:banana
Hoppas på grymt väder:Bugar

Var hittar man info om detta?
Vad kostar det, tider, osv?

Jag och två polare åker upp ifrån Götet. Ska bli riktigt skoj att köra lite bana:banana
Hoppas på grymt väder:Bugar

Förutsatt att vädret blir bra å om ni hojjar upp på kvällen innan kanske man kan få joina med er upp? Jag pallar inte köra den biten på morgonen och sen köra bana.

Förutsatt att vädret blir bra å om ni hojjar upp på kvällen innan kanske man kan få joina med er upp? Jag pallar inte köra den biten på morgonen och sen köra bana.

vi ska köra bil upp på morgonen. vi har en hojplats över men tyvärr har bilen bara 3 sittplatser. Vi kan transportera upp hojen för dig om du vill?

Pm:a om du vill att vi ska ta med din hoj upp.

vi ska köra bil upp på morgonen. vi har en hojplats över men tyvärr har bilen bara 3 sittplatser. Vi kan transportera upp hojen för dig om du vill?

Pm:a om du vill att vi ska ta med din hoj upp.

Hallå, vet ej om du fick medd. Tackar iallafall för erbj. men jag blåser upp på kvällen. Tack iallafall. Mvh Åke

jag har en plats upp till banan på mitt släp imorgon tänkte rulla vid 15 tiden från Bollebyggd där jag har släpet stående nu

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien