KTM autoriserade verkstäder i mellansverige/norra???

tobs

Ny medlem
Gick med
31 May 2012
Hoj
Ktm 690smc -11
Hallå!
Jag tycker mig ha sökt o åter sökt utan vettiga resultat efter ktm-verkstäder/verkstäder som kan utföra korrekt 750mila-service på min 690 smc med stämpel i boken..

Min 690 har i skrivande stund gått 728mil, så är med andra ord dags o börja fundera över var jag skall kunna göra min 750mila-service med oljorna och ventiljusteringen bl.a.

Men mitt problem är att de resultat jag fått fram på nätet har alla konkat tyvärr..
KTM's hemsida är allt annat än uppdaterad, de jag hittat hittills har konkat, bl.a hojtorget sundsvall som inte finns längre, och ride/crossbolaget umeå har även dem konkat..

Jag bor i mellersta norrland, så min fråga är VARS servar ni era ktm-hojar här kring mellansverige/ uppe i norr, alternativt lite söderut men så nära mellersta delarna förstås?

Väldigt tacksam för svar, så dela gärna med er om var ni med ktm-hojar servat era hojar och kunnat få en duglig stämpel häromkring? :)

Osäker om om jag egentligen valde rätt kategori för detta, men vi märker väl om någon svarar eller ej.
//Tobbe

Last edited:
Finns det inte längre någon KTM-dealer mellan Bollnäs och Luleå...? Du är säkert välkommen till Lindroths i Luleå (de fanns då i början av denna vecka), men det är ju lite långt för en klyktattare...?

www.ndmx.se finns i umeå

Dom är auktoriserade för både ktm och suzuki, då det är Håkan från fd. Ride i Umeå som sköter verkstaden.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT